Ik zoek een nieuwe videokaart. Eisen zijn dat ik er 2 monitoren op aan wil sluiten (DVI of HDMI, monitoren heb ik en voldoen nog steeds voor mijn gebruik). Omdat het huidige systeem wel een keer aan pensioen mag gaan denken vervang ik het geheel. Tot op heden heb ik onderstaande configuratie bij elkaar geklikt. Een paar HDD's gaan nog over van het huidige systeem.
Systeem gaat gebruikt worden voor desktopachtige zaken. Gamen doe ik niet, video's kijken wel. Maar daarvoor geldt dat het geen 4K hoeft te regelen of zo. Dus niet al te ingewikkeld, wel een beetje stil of passief gekoeld. De lijst met mogelijkheden via de PW is zo lang en zegt mij tegenwoordig zo weinig dat ik het even niet meer zie. Ik hoop dus op wat advies of kanshebbers.
Budget is niet echt een issue.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i3-4170 Boxed | € 114,75 | € 114,75 |
| 1 | ASRock B85M Pro4 | € 61,95 | € 61,95 |
| 1 | Antec ISK600M | € 59,75 | € 59,75 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 40,95 | € 40,95 |
| 1 | LG GTB0N Zwart | € 17,50 | € 17,50 |
| 1 | Cooler Master GM G450M | € 51,95 | € 51,95 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 80,95 | € 80,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 427,80 | |
Systeem gaat gebruikt worden voor desktopachtige zaken. Gamen doe ik niet, video's kijken wel. Maar daarvoor geldt dat het geen 4K hoeft te regelen of zo. Dus niet al te ingewikkeld, wel een beetje stil of passief gekoeld. De lijst met mogelijkheden via de PW is zo lang en zegt mij tegenwoordig zo weinig dat ik het even niet meer zie. Ik hoop dus op wat advies of kanshebbers.
Budget is niet echt een issue.
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.