Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Desktopvervanger gezocht, 600-800 euro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Wat ga je met je laptop doen?
Ik wil graag werken met windows 10, grootste gebruik van laptop is vrij licht. (Netflix, browsen, microsoft office) en zo nu en dan (lichte) fotobewerking. Ik hecht er vooral waarde aan dat alles soepel loopt, en ook over een jaar nog soepel loopt.

Wat is je budget?
tusse de 600 en 800 euro. Een kleine speling is natuurlijk mogelijk.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De laptop is in principe een desktopvervanger, maar ik neem deze ook graag op vakanties of weekenden weg. Ik zou de laptop graag 1 slag kleiner hebben dan mijn huidige 15,6 inch laptop.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen echte voorkeuren. Laatste laptop was een Asus Aspire, echter werd deze na een jaar significant trager zonder dat ik malware terug heb kunnen vinden.

Ik hoop dat jullie een mooie suggestie kunnen geven. Bij voorbaat dank :)

• kgd92
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-11 11:20
Helaas geef je erg weinig informatie en eigen ideeen. Als je jouw eisen simpelweg in de PW invult krijg je een lijst van een slordige 50 laptops:
http://tweakers.net/categ...0b5b2qrttyxuiQOIin5zrq-AA

Ik zou zeggen, kijk er eens doorheen, bedenk wat je ongeveer wilt, mocht je twijfelen tussen meerdere modellen kun je altijd op het forum terecht voor wat hulp en discussie ;)