Toon posts:

Geforce GT730 4GB

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers,

Een kennis van mij wil via compusale.nl een PC aanschaffen en vroeg mij of de videokaart geschikt was om League of Legends mee te spelen.

Zo ver gaat mijn kennis niet, dus vandaar dat ik hier de vraag stel. Is deze kaart voldoende om dat spel redelijk te spelen? En hoe zit het met grafisch zwaardere spellen?

Wat ik zelf heb gevonden is dat het hier echt een instapkaart betreft en dat betekend dat er geen wonderen van mogen worden verwacht.

Alvast bedankt voor jullie hulp.

• kgd92
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-02 15:45
League stelt grafisch niet zoveel voor en draait praktisch overal op. Zeker als je de shadows uit zet, zul je op Full-HD goed speelbare FPS halen vermoed ik. Elk spel dat grafisch veeleisender is dan League zul je de settings flink terug moeten schroeven en duimen dat het speelbaar is, want heel veel stelt deze kaart verder niet voor.

Verwijderd

Topicstarter
Dat komt inderdaad overeen met wat ik al dacht.
Bedankt

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Wat ik kan vinden is dat de 4GB DDR3 gebruikt en die moet je absoluut niet kopen.

DDR3 is vreselijk traag voor een GPU, 1 of 2GB GDDR5 is veel en veel sneller, en dat merk je ook in de prestaties.

Overigens krijg ik van dat soort websites altijd de kriebels. De voeding is vaak het eerste waarop bezuinigt word, en als dat een mooie MS-tech of Sweex is, tja, gelukkig is het bijna 31 december zou ik zeggen ;)

People as things, that’s where it starts.

• kgd92
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-02 15:45
RobinHood schreef op donderdag 05 november 2015 @ 15:50:
Overigens krijg ik van dat soort websites altijd de kriebels. De voeding is vaak het eerste waarop bezuinigt word, en als dat een mooie MS-tech of Sweex is, tja, gelukkig is het bijna 31 december zou ik zeggen ;)
Op zich zijn, in elk geval de voedingen die ze los aanbieden, nog van best redelijke kwaliteit. Geen idee alleen of dat dezelfde dingen zijn die ze in de prebuilds zetten :P

Eerlijk is eerlijk: Als je naar het budget game-systeem uit de laatste BBG kijkt heb je voor het zelfde geld een (veel) degelijker systeem. Kost alleen een kwartiertje extra om allemaal ff in elkaar te steken :P

Edit: er vanuit gaande dat je dit systeem bedoelde in elk geval http://www.compusale.nl/GAME/X4-860K/8G/1T/GT730-4G

[ Voor 7% gewijzigd door kgd92 op 05-11-2015 16:26 ]