Hi all,
Nu Office 2016 via Office 365 wordt uitgerold kan men in sommige situaties issues krijgen met Office 2013 stand-alone installaties.
Ik had:
Office 365 Pro plus (2013) naast Project Pro (2013 msi) en Visio Pro (2013 msi) geïnstalleerd. Dit ging prima. Maar nu ik mijn PC opnieuw heb ingericht en dus vanzelf Office 365 2016 installeerde kon ik Project en Visio 2013 niet meer installeren. Je mag namelijk geen click-to-run installatie naast een .msi installatie draaien.
Na wat gegoogle vind ik deze link:
https://support.office.co...c?ui=nl-NL&rs=nl-NL&ad=NL
Heb even gezocht maar kon dit nog niet vinden op Tweakers.
Nu Office 2016 via Office 365 wordt uitgerold kan men in sommige situaties issues krijgen met Office 2013 stand-alone installaties.
Ik had:
Office 365 Pro plus (2013) naast Project Pro (2013 msi) en Visio Pro (2013 msi) geïnstalleerd. Dit ging prima. Maar nu ik mijn PC opnieuw heb ingericht en dus vanzelf Office 365 2016 installeerde kon ik Project en Visio 2013 niet meer installeren. Je mag namelijk geen click-to-run installatie naast een .msi installatie draaien.
Na wat gegoogle vind ik deze link:
https://support.office.co...c?ui=nl-NL&rs=nl-NL&ad=NL
Zo gezegd zo gedaan. Mijn aanvraag is nu in behandeling en ik zou binnen enkele uren / dagen links ontvangen om Project en Visio toe te voegen aan mijn 365 abonnement. Weet alleen nog even niet of dit de 2013 of 2016 versie gaat zijn.Office 2016 en zelfstandige Office 2013-toepassingen (afzonderlijk aangeschaft via een detailhandelaar en geen deel uitmakend van een programmapakket) kunnen niet worden geïnstalleerd op hetzelfde apparaat. U kunt dit probleem oplossen door een upgrade uit te voeren van uw zelfstandige toepassingen naar de Office 2016-versies van de producten. Neem contact op met Accounts en facturering bij de Microsoft Answer Desk voor een gratis upgrade voor uw in aanmerking komende zelfstandige toepassingen.
Heb even gezocht maar kon dit nog niet vinden op Tweakers.
[ Voor 6% gewijzigd door Alpha89 op 05-11-2015 17:19 ]