I’m not like the OTTERS
Heb ik al gedaan misschien volgende week, zit ik al 4 weken te wachten...
m'n celly begint nu stilaan een beetje te koken
het is dat ze zo goedkoop zijn, ik dacht ik zal jullie ff waarschuwen, het klinkt wel mooi zo'n golden orb voor een lage prijs, maar als je er 4 weken op moet wachten kun je beter een duurdere nemen en deze binnen 2 dagen krijgen.
m'n celly begint nu stilaan een beetje te koken
het is dat ze zo goedkoop zijn, ik dacht ik zal jullie ff waarschuwen, het klinkt wel mooi zo'n golden orb voor een lage prijs, maar als je er 4 weken op moet wachten kun je beter een duurdere nemen en deze binnen 2 dagen krijgen.
I’m not like the OTTERS
Verwijderd
Die lui van PC-int zijn inderdaad erg traag.
Ik had daar ook zo'n cooler besteld, ze hadden hem op voorraad liggen, dus ik denk 3 dagen wachten hooguit. Maar na de vierde dag dacht ik. Ik haal hem zelf wel op uit de winkel in Deventer, bestelling netjes gecanceld.
Staat tot mijn verbazing zo'n vijf weken later de postbode op de stoep met mijn cooler. Ik was toen wel blij dat ik hem zelf al opgehaald had.
Ik had daar ook zo'n cooler besteld, ze hadden hem op voorraad liggen, dus ik denk 3 dagen wachten hooguit. Maar na de vierde dag dacht ik. Ik haal hem zelf wel op uit de winkel in Deventer, bestelling netjes gecanceld.
Staat tot mijn verbazing zo'n vijf weken later de postbode op de stoep met mijn cooler. Ik was toen wel blij dat ik hem zelf al opgehaald had.
damn, 5 weken ?!?!?
Wel voor mij (ijmuiden) is deventer beetje ver.
Wel voor mij (ijmuiden) is deventer beetje ver.
I’m not like the OTTERS
failliet? sinds wanneer? en gaat het alleen om een enkele vesting of om de hele keten? Bij mijn weten is pc-int arnhem gewoon open.
zomaar van ene op de andere dag failliet? waarom heb ik daar dan niets van hun gehoord, ik had ze dinsdag nog aan de telefoon.
I’m not like the OTTERS
Ik ben er gisteren nog naar binnen gelopen
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh
dus ik kan mijn orb ergens anders gaan bestellen?
I’m not like the OTTERS
Lijkt me niet. Ik was in PC Int. Amersfoort en daar hadden ze ze volgens mij op voorraad liggen. Ik ga zo weer naar Amersfoort, dan kijk ik nog wel eens of ze dicht zijn, maar dat lijkt me niet.
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh
als ze ze toch op voorraad hebben liggen waarom sturen ze me er dan niet gewoon eentje op? Ik kreeg te horen dat er iets mis was met de zending ofzo. misschien volgende week...
I’m not like the OTTERS
PC-I is inderdaad failiet maar overgenomen en gaat gewoon door, vandaar waarschijnlijk de trage bestellingen!
Ja inderdaad dat heb ik nu ook gehoord. Ze gaan dus door maar ik weet niet wie de zaken heeft overgenomen.
Verwijderd
De bestellingen worden allemaal centraal in Arnhem geregeld.
Wat je kan proberen is om een andere vestiging te bellen en vragen of die er een onder rembours kunnen opsturen.
Wat je kan proberen is om een andere vestiging te bellen en vragen of die er een onder rembours kunnen opsturen.
hmm wel ga ik dat eens proberen, die orb is nu trouwens volgens de laatste pricewatch 40 pieken geworden, beter !!
I’m not like the OTTERS
Ok heb die winkels van pc-int eens opgebelt, ze hebben allemaal behalve Amersfoort de orbs niet op voorraad. Helaas doet Amersfoort niet aan postorder. 1 keten = centraal/efficient voorraad beheer dacht ik, mar helaas. (geen idee waarom ze nou failliet zijn ;P
probeer wel eentje in canada te scoren.
probeer wel eentje in canada te scoren.
I’m not like the OTTERS
wel waarschijnlijk heb je dan de mijne meegenomen, hier met dat ding
I’m not like the OTTERS
Ik heb ook zo'n Gorb besteld, en ik heb een mailtje terug, na een maand eerder gemaild te hebben: Ze zijn overgenomen door Paradigit, en die gaan gewoon door met de winkels. Alleen hebben bestellingen onder rembours geen voorrang, dus dat duurt nog minimaal 2 weken. Daarnaast zijn de koelers op dit moment ook nog in backorder, dwz ze zijn nog niet aanwezig
Greetz,
Bean
Greetz,
Bean
Ik heb een paar weekjes geleden ook zo'n Orb besteld bij PC-int. Een weekje na m'n bestelling stond de postbode bij mij voor de deur. Volgens mij ben ik de enige zonder klachten, lijkt 't.
Pagina: 1