Wie weet een goede opvolger voor quios (email 2 sms gateway). Het mag best wat kosten (niet zoveel als Gin natuurlijk) en het moet een betrouwbare dienst zijn (dus geen scripts e.d. of mtn achtige diensten maar gewoon plain email to sms). Om de zaak nog even verder te vervomaken: ik heb een KPN ABO dus Telfort oplossingen e.d. zijn helaas geen alternatief
KPN heeft toch software waarmee je via een modem SMS berichten kan sturen. Is dat wat voor je?
Of kijk eens bij www.genie.nl, misschein staat daar wat tussen wat aan je eisen voldoet.
Nieuw, nu met Twitter
dank voor de suggesties maar wat ik zoek lijkt onvindbaar: een email to sms gateway (die ook nog wel wat mag kosten-hoewel minder als GIN) die betrouwbaar is. Om nu te gaan modemen naar KPN vind ik een beetje te ver gaan met de vette chello pijp alhier, Er zou toch een dienstverlener moeten zijn die mail van mij kan omzetten naar een sms-je.
www.xoip.nl
Misschien iets voor jou ??
Weet niet of het mogelijk is wat jij precies wilt maar je moet maar ff kijken wat er tussen zit.
Greetzzzz
Weet niet of het mogelijk is wat jij precies wilt maar je moet maar ff kijken wat er tussen zit.
Greetzzzz
Al het goeie.......
Verwijderd
Jep ik gebruik ook genie en hi werkt allebij prima en gratizOp woensdag 20 juni 2001 10:43 schreef mafiasven het volgende:
hi of genie lijkt me het beste
xoip doet geen mail2sms... alleen notificatie bij nieuwe voicemail voorzover ik weet! zouden ze eens gauw verandering in moeten brengenOp woensdag 20 juni 2001 10:15 schreef Beyond het volgende:
www.xoip.nl
Greetzzzz
Ze komen wel steeds met nieuwe dingen dus misschien is het nog een idee voor hun.Op woensdag 20 juni 2001 10:47 schreef franklin het volgende:
[..]
xoip doet geen mail2sms... alleen notificatie bij nieuwe voicemail voorzover ik weet! zouden ze eens gauw verandering in moeten brengen
Al het goeie.......
Verwijderd
Genie.nl doet wel mail naar SMS maar alleen
de eerste 150 tekens geloof ik, dus weet niet
of je daar veel aan hebt.
Zo'n half verhaaltje zuigt natuurlijk.
Maar goed, het is wel gratis, dus niet teveel
klagen over Genie.
Maar die site is reteTRAAG
de eerste 150 tekens geloof ik, dus weet niet
of je daar veel aan hebt.
Zo'n half verhaaltje zuigt natuurlijk.
Maar goed, het is wel gratis, dus niet teveel
klagen over Genie.
Maar die site is reteTRAAG
Inderdaad is xoip geen oplossing. Wat ik gewoon wil is dat ik voor de bewaking van wat sites wordt gewaarschuwd in geval ze uitvallen. Genie is niet echt betrouwbaar hierin en that's the problem. Betalen voor de dienst is ook geen probleem alleen vind ik de firma GIN bijvoorbeeld te duur (f 0,75 per SMS tegen f 0,20 per SMS bij Quios (en daarom kappen ze er waarschijnlijk ook mee).
Ik gebruik zelf genie. Dit werkt redelijk. Soms duurt het wat langer voor een berichtje aankomt, maar meestal werkt het perfect.
Bij genie krijg een een e-mail adres gebruikersnaam@sms.genie.nl . Alle berichten die hiernaartoe worden gestuurd krijg je per sms op je telefoon. Dat is wat je zoekt toch?
Bij genie krijg een een e-mail adres gebruikersnaam@sms.genie.nl . Alle berichten die hiernaartoe worden gestuurd krijg je per sms op je telefoon. Dat is wat je zoekt toch?
* zeikstraal heeft ook genie
En ik heb m'n smsmailadres in de .forward gezet, dus alle mail komt daar ook langs
En ik heb m'n smsmailadres in de .forward gezet, dus alle mail komt daar ook langs
Quidquid id est, timeo puellas, et oscula dantes
Dat heb ik ook gedaan, anders kan je geen mail ontvangen groter dan 160 tekens ;)[Op woensdag 20 juni 2001 18:47 schreef zeikstraal het volgende:
* zeikstraal heeft ook genie
Verwijderd
Hoe bedoelen jullie dat,
dan kan je wel mail groter dan 150 tekens ontvangen???
EN hoe doen we dat?
dan kan je wel mail groter dan 150 tekens ontvangen???
EN hoe doen we dat?
inmiddels is duidelijk dat genie bestaat...alleen genie is gratis en niet betrouwbaar. KPN dus wel met GIN maar dah fin ik tuh duuhuur. Na 24 uur heb ik in totaal 1 alternatief gevonden: www.smsdelivery.com voo 4 duppies per smsje... Nog (te duur) maar ja blijkbaar is de gratis economy voorbij..
Pagina: 1