Waardes naar specifieke plek in PDF

Pagina: 1
Acties:
  • 168 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• venon2nd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-05 17:06
Hallo mensen, het volgende...

Ik zoek een script, of in ieder geval een duwtje in de goede richting om het volgende te kunnen doen:
Een gebruiker op een nog te bouwen website kan door middel van invoervelden/tekstvakken gevraagde informatie ingeven, waarna een script dit op de juiste plekken kan zetten in een vooraf bepaalde PDF template.

Iets dieper:
De gebruiker kiest vooraf 1 van de 10 templates, best passend bij zijn doel.
Een volgend venster vraagt de gebruiker een X aantal gegevens in te voeren, passend bij dit specifieke template.
Eenmaal alles ingevuld zal de gebruiker kunnen bevestigen om naar een laatste pagina te worden verwezen waar een downloadbare of printbare PDF klaar staat, met de gekozen template als achtergrond, met de zojuist ingevulde informatie er boven op.

Dit zou bijvoorbeeld kunnen worden gebruikt op een website waarbij verjaardagkaarten kunnen worden ontworpen, waarbij de gebruiker eerst een bepaalde stijl kiest, en daarna tekst invult op de door de template bepaalde plekken.

Mijn doel is wat anders, maar goed, hier lijkt het op :)

Alvast bedankt voor de eventuele hulp!
Stefan.

°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Waar vind ik...?
Sorry, maar hier kunnen we dus niets mee. Je kunt eventueel een nieuw topic openen waarbij je onze Quickstart volgt met de insteek mensen mee te laten denken om een oplossing op te zetten, maar dan hoort daar wel, o.a, véél meer eigen inzet in te staan dan alleen het uiteenzetten van je wensen ;)

Lees trouwens ook Waar hoort mijn topic? even ;)

[ Voor 65% gewijzigd door RobIII op 04-11-2015 21:23 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.