Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Laptop moet windows draaien. Windows 8/8.1/10 is goed. voorkeur is 64 bits maar is geen vereiste.
Laptop wordt gebruikt in de buitendienst voor controles langs wegen.
Hiervoor wordt een maat pakket gebruikt welke via internet verbinding vereist.
Dit pakket draait zonder problemen op een Dual core en heeft geen verdere zware eisen
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
1200 excl BTW
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.
Laptop wordt elke dag mee genomen. Lange accu duur is een wens. Laders worden in de auto's geplaatst dus onderweg kunnen ze opgeladen worden.
Gewicht is dan wel belangrijk.
Daarom is GPS en 4G ook belangrijk.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
Ik ben vooral opzoek naar zakelijke laptops.
We hebben nu eerst getest met een lenovo (hybrid 11 inch)
Deze functioneert opzich goed alleen deze vinden ze te klein.
Microsoft Surface 3 met 4G proberen we momenteel te krijgen maar deze is blijkbaar zeer lastig leverbaar bij onze leveranciers.
Ik zat te kijken naar de HP Spectre X360.
Alleen zo ver ik heb gevonden hebben die geen 4G en GPS optie.
Iemand een idee kwa model?
Helaas heeft de pricewatch geen GPS filter er in staan.
Als ik de 4G alleen selecteer met de schermgrote blijven er 5 laptops over.
Maar volgens mij hebben die allemaal geen GPS module.
Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Laptop moet windows draaien. Windows 8/8.1/10 is goed. voorkeur is 64 bits maar is geen vereiste.
Laptop wordt gebruikt in de buitendienst voor controles langs wegen.
Hiervoor wordt een maat pakket gebruikt welke via internet verbinding vereist.
Dit pakket draait zonder problemen op een Dual core en heeft geen verdere zware eisen
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
1200 excl BTW
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.
Laptop wordt elke dag mee genomen. Lange accu duur is een wens. Laders worden in de auto's geplaatst dus onderweg kunnen ze opgeladen worden.
Gewicht is dan wel belangrijk.
Daarom is GPS en 4G ook belangrijk.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
Ik ben vooral opzoek naar zakelijke laptops.
We hebben nu eerst getest met een lenovo (hybrid 11 inch)
Deze functioneert opzich goed alleen deze vinden ze te klein.
Microsoft Surface 3 met 4G proberen we momenteel te krijgen maar deze is blijkbaar zeer lastig leverbaar bij onze leveranciers.
Ik zat te kijken naar de HP Spectre X360.
Alleen zo ver ik heb gevonden hebben die geen 4G en GPS optie.
Iemand een idee kwa model?
Helaas heeft de pricewatch geen GPS filter er in staan.
Als ik de 4G alleen selecteer met de schermgrote blijven er 5 laptops over.
Maar volgens mij hebben die allemaal geen GPS module.