Ik zit een beetje in de knoop qua keuze voor monitor. Ik ga een desktop builden en ga daarbij ofwel een GTX970 ofwel een R9 390 kopen.
Mijn MAX budget voor het scherm/de schermen is 550-600 euro. Goedkoper mag altijd
Ik weet dat TN slechtere kleuren heeft en ik zou het liefst van al IPS, 144Hz en kleine responstijd.
Dit allemaal vond ik in dit scherm : pricewatch: Asus MG279Q Zwart
Echter is het wel redelijk duur, maar echt wel een goeie keuze voor zowel console couch gaming als PC gaming denk ik dan. Ik zit wel niet zo ver van het scherm dus voor LoL en CS:Go bv is het misschien te dicht?
Maar iets zegt mij toch beter voor een dual setup te gaan i.v.m. het streamen dat ik wil doen, recorden enzoverder. Dan zou ik voor 2x 24 willen kiezen of eventueel 27 + 24?
Dan dacht ik eerder aan 1 van deze 2
- pricewatch: Asus VG248QE Zwart
- pricewatch: Dell S2415H Zilver, Zwart
het dell is natuurlijk mooi IPS, wel maar 60Hz jammer genoeg en 6ms.
De asus heeft dan weer maar 1ms en 144Hz maar dat TN paneel met die verschrikkelijke kleuren...
Mijn vraag aan jullie :
Wat denken jullie dat ik het best doe?
- Full gaan voor 1 bom mooi scherm
- 2 degelijke monitoren naast mekaar
==> als jullie suggesties hebben voor schermen hoor ik het zeer graag
Mijn MAX budget voor het scherm/de schermen is 550-600 euro. Goedkoper mag altijd
Ik weet dat TN slechtere kleuren heeft en ik zou het liefst van al IPS, 144Hz en kleine responstijd.
Dit allemaal vond ik in dit scherm : pricewatch: Asus MG279Q Zwart
Echter is het wel redelijk duur, maar echt wel een goeie keuze voor zowel console couch gaming als PC gaming denk ik dan. Ik zit wel niet zo ver van het scherm dus voor LoL en CS:Go bv is het misschien te dicht?
Maar iets zegt mij toch beter voor een dual setup te gaan i.v.m. het streamen dat ik wil doen, recorden enzoverder. Dan zou ik voor 2x 24 willen kiezen of eventueel 27 + 24?
Dan dacht ik eerder aan 1 van deze 2
- pricewatch: Asus VG248QE Zwart
- pricewatch: Dell S2415H Zilver, Zwart
het dell is natuurlijk mooi IPS, wel maar 60Hz jammer genoeg en 6ms.
De asus heeft dan weer maar 1ms en 144Hz maar dat TN paneel met die verschrikkelijke kleuren...
Mijn vraag aan jullie :
Wat denken jullie dat ik het best doe?
- Full gaan voor 1 bom mooi scherm
- 2 degelijke monitoren naast mekaar
==> als jullie suggesties hebben voor schermen hoor ik het zeer graag