Windows 10, driver die steeds fout weergeeft na tijdje

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hc10cue
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 28-10-2024
Beste medetweakers,

Aan mijn pc heb ik een Logitech bluetooth toetsenbord en muis. In combinatie met Windows 8/8.1 werkte dit prima, geen enkel probleem.

Sinds ik heb geupgrade naar Windows 10 zijn de problemen begonnen. Elke keer na 1 of 2 weken stopt de Bluetooth usb ontvanger met werken. Als je dan naar instellingen - apparaten - verbonden apparaten gaat, staat er bij het apparaat: "stuurprogrammafout"
Ik kan hem steeds weer werkend krijgen door een andere muis te verbinden en dan via apparaatbeheer de drivers te verwijderen. Daarna simpelweg weer de onvanger erin stopppen(drivers worden dan automatisch opnieuw geïnstalleerd). Dit heb ik al zo'n 5-6 keer moeten doen...

Mijn vraag aan jullie was dus hoe ik voor eens en altijd hiervan af kan komen, dus dat die gewoon werkt zonder dat ik eens in zoveel tijd de drivers opnieuw moet installeren.

Alvast bedankt,

Omer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Al gekeken bij de fabrikant naar compatible drivers ? Dit is een driver probleem, zij moeten het oplossen. Zijn er anderen te vinden via google die hetzelfde probleem hebben ?