Hallo allemaal! Ik ben sinds kort op zoek naar een nieuwe laptop, maar omdat ik nog nooit in mijn leven zelf een laptop heb gekocht heb ik daar hulp bij nodig. Ik heb weinig verstand van laptops.
Wat ga je met je laptop doen?
Ik maak vooral gebruik van het internet, game een beetje, en gebruik een tekentablet om te tekenen. Hier verdien ik wat geld mee, dus dit zou het op de laptop moeten doen en het scherm moet daarom ook niet al te klein zijn. De laptop moet spellen zoals League of Legends aankunnen op 60fps of meer.
Wat is je budget?
Tot +/- 800 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, niet heel veel. Hij zou zo nu en dan mee naar mijn werk gaan, maar is vooral voor gebruik thuis.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb geen voorkeuren.
Wat ik nu heb.
Ik heb op het moment een Compaq Presario CQ61 Notebook PC waar ik al jaren mee doe. De batterij doet het niet meer, hij valt zo nu en dan uit, en je kunt aan hem zien dat hij oud is. Ik ben daarop op zoek naar een nieuwe. Hij kan wel spellen zoals League of Legends voldoende spelen en ik zoek daarom iets vergelijkbaars of beter.
Zelf gevonden:
Mij is een HP Pavilion 17 aangeraden.
Laptoptype Notebook
Qwerty
17,3"
1600x900 (WXGA++)
CPU/SoC Intel Core i5-5200U
Intel HD Graphics
Ik zou het erg waarderen als ik wat hulp kon krijgen!
Wat ga je met je laptop doen?
Ik maak vooral gebruik van het internet, game een beetje, en gebruik een tekentablet om te tekenen. Hier verdien ik wat geld mee, dus dit zou het op de laptop moeten doen en het scherm moet daarom ook niet al te klein zijn. De laptop moet spellen zoals League of Legends aankunnen op 60fps of meer.
Wat is je budget?
Tot +/- 800 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, niet heel veel. Hij zou zo nu en dan mee naar mijn werk gaan, maar is vooral voor gebruik thuis.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb geen voorkeuren.
Wat ik nu heb.
Ik heb op het moment een Compaq Presario CQ61 Notebook PC waar ik al jaren mee doe. De batterij doet het niet meer, hij valt zo nu en dan uit, en je kunt aan hem zien dat hij oud is. Ik ben daarop op zoek naar een nieuwe. Hij kan wel spellen zoals League of Legends voldoende spelen en ik zoek daarom iets vergelijkbaars of beter.
Zelf gevonden:
Mij is een HP Pavilion 17 aangeraden.
Laptoptype Notebook
Qwerty
17,3"
1600x900 (WXGA++)
CPU/SoC Intel Core i5-5200U
Intel HD Graphics
Ik zou het erg waarderen als ik wat hulp kon krijgen!