Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Ik loop nu een al meer dan 2 jaar rond met mijn Samsung S3. Deze is gewoon op. Hij is langzaam, en de batterij houdt het niet langer dan 4 uur vol. Hoog tijd voor een nieuwe telefoon dus! Ik zoek een telefoon die mee kan met de top op dit moment. Hij moet een goede batterij hebben, en snel zijn(goede processor en Ram geheugen dus).
Wat is je budget?
ik wil persoonlijk 400 eu uitgeven, mijn vader sponsoord 100 eu. het kan dus ook een mobiel zijn die los 500 eu kost. het kan ook een abbo zijn, zo had ik zelf gevonden: nexus p6 350 eu los, en 20 eu in de maand(dit ligt in totaal ver boven de 400 eu, maar met abbo vind ik dit niet erg)
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik heb op mijn S3 geen 3G, ik wil op mijn nieuwe telefoon eigenlijk direct de sprong maken naar 4G, dus dat moet ie aankunnen.
verder: minstens 3GB ram.
- redelijke camera, maar hoeft niet "super" goed te zijn.
- 32 GB intern geheugen - of meer, maar dat beïnvloed vaak de prijs erg-
- goede processor(ik weet persoonlijk niet veel van die dingen af....)
- goede batterijduur
Wat heb je zelf al gevonden?
- moterola Nexus 6
- huawei nexus 6
- OnePlus 2
- moterola x style
- Sony Z5
ik twijfel tussen deze, de ene is duurder dan de ander.
welke bevelen jullie aan?
alvast bedankt!
Ik zoek een?
Ik loop nu een al meer dan 2 jaar rond met mijn Samsung S3. Deze is gewoon op. Hij is langzaam, en de batterij houdt het niet langer dan 4 uur vol. Hoog tijd voor een nieuwe telefoon dus! Ik zoek een telefoon die mee kan met de top op dit moment. Hij moet een goede batterij hebben, en snel zijn(goede processor en Ram geheugen dus).
Wat is je budget?
ik wil persoonlijk 400 eu uitgeven, mijn vader sponsoord 100 eu. het kan dus ook een mobiel zijn die los 500 eu kost. het kan ook een abbo zijn, zo had ik zelf gevonden: nexus p6 350 eu los, en 20 eu in de maand(dit ligt in totaal ver boven de 400 eu, maar met abbo vind ik dit niet erg)
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik heb op mijn S3 geen 3G, ik wil op mijn nieuwe telefoon eigenlijk direct de sprong maken naar 4G, dus dat moet ie aankunnen.
verder: minstens 3GB ram.
- redelijke camera, maar hoeft niet "super" goed te zijn.
- 32 GB intern geheugen - of meer, maar dat beïnvloed vaak de prijs erg-
- goede processor(ik weet persoonlijk niet veel van die dingen af....)
- goede batterijduur
Wat heb je zelf al gevonden?
- moterola Nexus 6
- huawei nexus 6
- OnePlus 2
- moterola x style
- Sony Z5
ik twijfel tussen deze, de ene is duurder dan de ander.
welke bevelen jullie aan?
alvast bedankt!
[ Voor 13% gewijzigd door danielbakker98 op 04-11-2015 16:10 ]