Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Vervanger voor mijn huidige videokaart MSI GTX570
Wat is je budget?
400 - 5000 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De huidige gamepc heeft een i7-2600K, 3.4 Ghz 8 MB processor en een Gigabyte GA-Z68X-UD3H moederbord.
Ik speel nu veel BF4 en merk bij de nieuwe 60 Hz servers dat mijn framerate niet mee kan. Daarnaast wil ik voorbereid zijn op de komst van de 3D brillen, waarschijnlijk de Oculus Rift.
De v raag is of het voldoende is om alleen de videokaart aan te passen of kom ik dan in de problemen door de processor?
Bij voorbaat dank.
Ik zoek een?
Vervanger voor mijn huidige videokaart MSI GTX570
Wat is je budget?
400 - 5000 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De huidige gamepc heeft een i7-2600K, 3.4 Ghz 8 MB processor en een Gigabyte GA-Z68X-UD3H moederbord.
Ik speel nu veel BF4 en merk bij de nieuwe 60 Hz servers dat mijn framerate niet mee kan. Daarnaast wil ik voorbereid zijn op de komst van de 3D brillen, waarschijnlijk de Oculus Rift.
De v raag is of het voldoende is om alleen de videokaart aan te passen of kom ik dan in de problemen door de processor?
Bij voorbaat dank.