Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-09 17:17
NeoMe in "AliExpress 11.11 Global Shopping Festiva..."
MeltedForest schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 10:45:
Heb al wat Blitzwolf USB spulletjes in mijn mandje, maar ben nog op zoek naar een USB kabeltje die de power van 2 zwakke poorten (van een televisie) combineert om zo genoeg prik te leveren aan een Chromecast of Raspberry Pi, maar ik heb geen idee of a) dat überhaupt bestaat en b) waar ik op moet zoeken.

[...]

http://www.aliexpress.com.../1708380_32742204602.html
https://www.aliexpress.co...B-Charge/32623386601.html?
Afbeeldingslocatie: https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1xWLhLVXXXXcnXFXXq6xXFXXXR/116803274/HTB1xWLhLVXXXXcnXFXXq6xXFXXXR.jpg?size=86140&height=1000&width=1000&hash=61336bec05566d7bc3d2ac550b383f64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 16:57
Sommige winkels zijn geniepig ze adverteerden voor 11 november met een lagere 11/11 prijs maar op 11/11 was deze ineens veel hoger.

Ik zag een overhemd: geadverteerde 11/11 prijs: 5,86. Vanochtend om iets voor 9.00 uur sprong de prijs ineens omhoog naar 10,89. Die prijs ligt niet eens onder de laagste prijs van de afgelopen 2-3 maanden.
Pas dus goed op.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

ariekanari schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 10:49:
Sommige winkels zijn geniepig ze adverteerden voor 11 november met een lagere 11/11 prijs maar op 11/11 was deze ineens veel hoger.

Ik zag een overhemd: geadverteerde 11/11 prijs: 5,86. Vanochtend om iets voor 9.00 uur sprong de prijs ineens omhoog naar 10,89. Die prijs ligt niet eens onder de laagste prijs van de afgelopen 2-3 maanden.
Pas dus goed op.
Mee eens, maar als je alle mogelijke korting goed weet te combineren kun je goedkoper uitkomen. Dus bonnen, eerste aankoop korting, app, coupons van store, ali, cashback en muntjes de hele rambam bij elkaar. Ze zijn daar ook niet heel gek haha.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:00
toch nog even iets besteld met de credit card van mijn vriendin :)

https://nl.aliexpress.com...ion=&categoryId=200003487

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-09 15:44

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ch4oZZzz
  • Laatst online: 05-04 19:13
Ook al sinds vlak na 9u dat iDeal niet meer lekker werkt.
De bestelling komt wel in de lijst van orders te staan maar met een knop 'payment'. Daarmee kan je alsnog de betaling doen. Wel zo handig als iDeal later weer beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisk.
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Ideal is weer beschikbaar hier.

Reviews

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Laatst online: 20:10
SharpEdgeOne schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 10:43:
Heeft er iemand tips voor een goede en betrouwbare Quickcharge 3 lader?
Kijk eens naar ORICO, levert ook goede producten en heeft wel een mooie 11/11 sale.
Kan helaas alleen niet vinden of de apple kabels MFI hebben, iemand hier enig idee van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht een tip, heb 2 jaar terug deze besteld: https://nl.aliexpress.com...pm=2114.010208.0.0.msqOtG

Let op! 10x 2835 led geeft 2W licht, geen 3. Bouwkwaliteit is hooguit gemiddeld tot goed maar tot nu toe werken ze al zonder problemen 2 jaar lang waarbij de meesten voor continue bij/hoofdverlichting worden gebruikt. Ze hebben wel wat flicker maar mij stoort het niet. Verbruik klopt ook redelijk, eindigen net onder de 3W maar mijn meter is niet heel erg nauwkeurig achter de komma en echt warm worden ze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olghur
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:52
Kon het niet laten: Lego X-Wing

De Millenium Falcon van Lepin laatst al eens besteld en was ook van prima kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hephaestus
  • Registratie: Februari 2012
  • Niet online
werkt er bij iemand als je meer dan $129 dollar koopt krijg je $10 dollar korting? In eerste instantie tijdens afrekenen werd die korting verrekend, toen werkte ideal niet en moest ik annuleren en nu is die $10 dollar korting verdwenen, ook handig...

God is a ludicrous fiction, dreamt up by inadequates who abnegate all responsibility to an invisible magic friend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelele
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 13:12
Nadat ik buy from this seller klik met de zichtbare 11/11 prijs, kom ik op het betaalscherm maar dan met de normale prijs niet meer de 11/11 prijs, dit lijkt me niet correct? Moet je daar nog iets bizonders voor doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Melmer
  • Laatst online: 08-09 11:38
Voor mensen die met Domotica (en Z-Wave) aan de gang zijn.. Is deze Fibaro kloon wellicht interessant:

https://nl.aliexpress.com...ries-and/32700470839.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Laatst online: 10-09 17:17
MeltedForest schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 11:10:
[...]

Nice! Is dit merkloze spul ook nog een beetje te vertrouwen? :+
Geen idee :P
Ik heb zelf zo een tijd geleden dit merkloos ding gekocht om mijn harde schijf genoeg power te kunnen geven als ik deze aansluit via een OTG kabel.
En dit werkt perfect.
Dus nu kan ik via tablet of telefoon aan mijn gegevens op de harde schijf^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelele
  • Laatst online: 08-09 13:12
Als ik koop nu gebruik ipv via winkelwagen gaat het wel weer goed, ideal ligt er dan wel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misstickjoint
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-09 11:42
:( ideal betaling werkt weer niet

Why Drink and Drive when you can Smoke and Fly!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:13

Pierre

Van nature lui!

Weet je het zeker, net zonder probleem iets kunnen bestellen (ing)

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacNetron
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07-07 16:02

MacNetron

Ondertitel? Bovenavatar!

Pierre schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 11:34:
[...]

Weet je het zeker, net zonder probleem iets kunnen bestellen (ing)
nope, ook niet bij mij

"Sir! The people! They can't help falling in love with you!" - Civ2 Luxury Advisor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjcbjr00
  • Laatst online: 27-03 10:35
OmeJoyo schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 10:01:
[...]

Van de 53 coupons die ik had waren er enkel 15 geldig op 11-11 dus ik heb daar duidelijk een andere mening over ;)
waren ze allemaal van die flipping game? Die van mij waren alleen op 11-11 geldig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:10

OmeJoyo

This is me

jjcbjr00 schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 11:41:
[...]

waren ze allemaal van die flipping game? Die van mij waren alleen op 11-11 geldig
Waren flipping game en store visit denk ik.

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Olghur schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 11:06:
Kon het niet laten: Lego X-Wing

De Millenium Falcon van Lepin laatst al eens besteld en was ook van prima kwaliteit.
Vanavond die Lepin dozen eens doorspitten, die kever/mini/vw bus samen zijn op eerste oog al goedkoper dan 1 'echte' lego variant hiervan.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hephaestus
  • Registratie: Februari 2012
  • Niet online
Net werkte ideal eventjes weer en nu weer niet, een hoop verkopers op aliexpress zullen door het gepruts van aliexpress zo omzet missen en dan zijn de amerikanen nog niet eens actief op aliexpress omdat ze daar pas net wakker worden, dan zal het daarna nog drukker worden als amerikanen ook gaan bestellen, als ze nu al die drukte vanuit europa niet aankunnen...

God is a ludicrous fiction, dreamt up by inadequates who abnegate all responsibility to an invisible magic friend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Pakken ze niet meer commissie op PayPal of Creditcard of is iDeal juist goed voor ze..? Ik zie ze overal voor aan hahaha.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Laatst online: 06:16
SinergyX schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 12:02:
[...]

Vanavond die Lepin dozen eens doorspitten, die kever/mini/vw bus samen zijn op eerste oog al goedkoper dan 1 'echte' lego variant hiervan.
De Lepin dozen zijn heel gemakkelijk door te zoeken op het nummer van de doos. Dat is identiek aan de lego dozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 11:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

m3gA schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 12:15:
[...]

De Lepin dozen zijn heel gemakkelijk door te zoeken op het nummer van de doos. Dat is identiek aan de lego dozen.
Zeker handig (heb al aardige collectie, waaronder die Porsche GT3), alleen shops onderling hanteren nog wat verschillende prijzen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:17

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

SinergyX schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 12:02:
[...]

m3gA schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 12:15:
[...]

Sterker nog, keyword 'lego' werkt gewoon voor Lepin :')

Ik ben er erg over te spreken overigens. Voor de kinderen Scooby Doo en Friends LEGO mee besteld dit keer :Y

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:03
Ideal ligt er weer uit, heerlijk. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:46
Nivali schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 12:27:
Ideal ligt er weer uit, heerlijk. :|
2 minuten geleden niet (meer) :)

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Laatst online: 19:03
Tinusvolkel schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 13:15:
[...]

2 minuten geleden niet (meer) :)
Net een bestelling gedaan, heeft wel een paar pogingen gekost dat wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 11:40

BLACKfm

o_O

Net 7x achter elkaar zonder problemen met iDeal betaald. Omdat het de vorige keer niet werkte moest ik nu mijn winkelwagen orders per stuk betalen (zal vast wel sneller kunnen, maar zo heb ik het net gedaan).

Hoe dan ook kunnen we concluderen dat iDeal wel beschikbaar is, maar als het niet mogelijk is er wel een bepaalde storing zal zijn. Ik zag boven in de balk op het betaalscherm dat Mastercard ofzo ook problemen had. Laten we het gewoon toewijden aan de drukte en er verder niet meer over 'melden' :P,

ik wil mooie dealtjes zien!

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

bottom line schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 11:19:
[...]

Geen idee :P
Ik heb zelf zo een tijd geleden dit merkloos ding gekocht om mijn harde schijf genoeg power te kunnen geven als ik deze aansluit via een OTG kabel.
En dit werkt perfect.
Dus nu kan ik via tablet of telefoon aan mijn gegevens op de harde schijf^^
Net besteld, we gaan het zien.
Overigens betaald met iDeal, dus dat werkt ook weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gines
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-07 05:56
Nog mensen die voor meer dan €120 hebben gekocht maar dan opeens de 10$ coupon kwijt waren? Prijzen verhogen bij mij naar de normale prijs als ik op koop nu druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
Gines schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 15:27:
Nog mensen die voor meer dan €120 hebben gekocht maar dan opeens de 10$ coupon kwijt waren? Prijzen verhogen bij mij naar de normale prijs als ik op koop nu druk.
Yes! ik had een telefoon, stond bij dat ik 280 af moest tikken, credit card gewisseld en er stond 290.. uit principe order gecanceld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gines
dangerousp schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 15:58:
[...]

Yes! ik had een telefoon, stond bij dat ik 280 af moest tikken, credit card gewisseld en er stond 290.. uit principe order gecanceld!
Ik heb chat geopend met 1 van de medewerkers van Aliexpress en ze vertelden me dat ze dit gingen onderzoeken en dat ik niet moest bestellen.. Maar tegen dat ze het onderzocht hebben is de sale natuurlijk afgelopen, ik heb het dan maar gewoon opnieuw besteld voor €139 terwijl ik normaal €128 er voor kwijt ging zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutser
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19:10
Komt dat lepin spul zonder problemen door de douane? Of heb je kans dat het als namaak in beslag word genomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olghur
  • Laatst online: 16:52
lutser schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 16:22:
Komt dat lepin spul zonder problemen door de douane? Of heb je kans dat het als namaak in beslag word genomen?
Pas 1 keer besteld maar dat kwam er gewoon doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
lutser schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 16:22:
Waarom zou het in beslag worden genomen? Lego is het alleenrecht allang kwijt, en het is geen 1:1 kopie.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
miicker schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 16:34:
[...]
Waarom zou het in beslag worden genomen? Lego is het alleenrecht allang kwijt, en het is geen 1:1 kopie.
op de blokjes zelf klopt dit ja, maar de minifigs vallen nog altijd onder beeldmerk recht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theelepel88
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 31-08-2024
M a r c o schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 16:39:
[...]

op de blokjes zelf klopt dit ja, maar de minifigs vallen nog altijd onder beeldmerk recht.
Maar je koopt toch losse blokjes? Lijkt me sterk dat er een goede manual bij zit dus voor de douane is het gewoon een zak losse blokjes lijkt me.

lees de draad voordat je blaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Theelepel88 schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 16:40:
[...]
Maar je koopt toch losse blokjes? Lijkt me sterk dat er een goede manual bij zit dus voor de douane is het gewoon een zak losse blokjes lijkt me.
Neem aan dat er een doos omheen zit met plaatje van de set?
Ik zeg ook niet dat de douane het gaat tegenhouden, maar alles waar een op lego lijkende minifig in zit,
is in de EU in principe nog altijd in overtreding.
http://www.bbc.com/news/world-europe-33147827

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironleg
  • Laatst online: 19:55
Toevallig heb ik gisteren een lepin set binnen gekregen, je krijgt een bruin doosje zonder logo met zakjes en een handleiding 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerohumoris
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06:52
Mijn Tip voor de Ideal storing. Op deze manier raak je de korting niet kwijt:

Je kan de betaling annuleren. Je bestelling gewoon blijft staan. Op een later moment kan je dan via je account de betaling voor oppakken. My Orders -> Awaiting payment. Hier kun je alles in één keer betalen, ook bij meerdere bestellingen die nog betaald moeten worden. Nog geen Ideal. Wacht dan nog even.

Nadeel: Sommige verkopers sturen direct een bericht dat ze pas mogen verzenden als de betaling binnen is.

Ik bestel wel vaker op deze manier. Ik bestel vaak namelijk via de app en betaal pas later op mijn PC.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Wie wil er in China nou met iDeal betalen, snap dat niet. PayPal en Creditcard bieden bescherming als het niet aankomt of niet deugt. Met iDeal geef je je geld al uit handen terwijl je nog niks hebt ontvangen. Moet iedereen voor zichzelf weten, maar in de rest van de wereld kijken ze je raar aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:46
NeoMe schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 16:59:
Wie wil er in China nou met iDeal betalen, snap dat niet. PayPal en Creditcard bieden bescherming als het niet aankomt of niet deugt. Met iDeal geef je je geld al uit handen terwijl je nog niks hebt ontvangen. Moet iedereen voor zichzelf weten, maar in de rest van de wereld kijken ze je raar aan.
Sommige mensen hebben of willen geen creditcard. Ik vind het een genot om er 1 te hebben. Altijd verzekerd en je kan overal terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Laatst online: 04-09 18:23
Eens, paypal of CC leek me altijd China shopping les 1.0, verbaas me ook dat er zoveel mensen Ideal gebruiken bij het China shoppen.

Iemand ergens een goede tablet deal gezien?
Ben aan het rondkijken, met name voor de kids, maar stiekem nog iets meer voor mezelf ;)

Overigens 10 shark horloges besteld, heb deze zelf en vooral de porbeagle trekt overal bekijks en mensen zijn verbaasd hoe die er uit ziet (in het echt komt ie mooier uit dan op het plaatje, en het is echt een dikke klok - nu maar 19.50$ en met coupon 2$ eraf, aanrader)....
https://nl.aliexpress.com...0533&SearchText=porbeagle

[ Voor 32% gewijzigd door paulus_01 op 11-11-2016 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

GioStyle schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 17:02:
[...]
Sommige mensen hebben of willen geen creditcard. Ik vind het een genot om er 1 te hebben. Altijd verzekerd en je kan overal terecht.
Dan kun je alsnog PayPal nemen, kost je niks.

Creditcards geven ze ook gratis weg, zelfs met €50,- erop. Check ICS Cards of American Express. Kwestie van na jaar opzeggen en weer andere afsluiten. Zo betaal je er niks voor, kun je er toch gebruik van maken. Wil je echt geen risico lopen, neem je een prepaid card en zet je er zelf geld op. Onbekend is onbemind in dit geval.

[ Voor 3% gewijzigd door NeoMe op 11-11-2016 17:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xerohumoris
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06:52
Dat is deels waar. De grap is alleen dat AliExpress het geld vast houd tot jij aangeeft dat de producten ontvangen en goed zijn. Mijn ervaring is dat dit goed werkt. Heb er al een aantal keer gebruik van moeten maken. Werkt echt perfect.

En ze mogen mij best raar aankijken, zeker als het er voor mij makkelijker van wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:13

Pierre

Van nature lui!

Foutje

[ Voor 79% gewijzigd door Pierre op 11-11-2016 17:17 ]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gines
Maar Op AliExpress kan je toch niet met paypal betalen? Dus dat heeft dan in dit geval ook weer geen nut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch4oZZzz
  • Laatst online: 05-04 19:13
Grappig ik had een bestelling geprobeerd met iDeal te betalen wat was mislukt. Dus later proberen te betalen via Orders en dan 'Pay Now' toen was iDeal wel beschikbaar. Betaling kunnen doen, op de bank ook afgeschreven. Echter bij terugkomen op Aliexpress de melding 'Oops, something went wrong there!'.
Nu staat de bestelling op 'awaiting payment' en heb ik nog de knop 'Pay now' staan.
Volgens de 'Service support' kan het wel tot 6 uur na betaling duren voordat het alsnog goed verwerkt wordt. Afwachten maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-06 23:17

GS88

π raat

NeoMe schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 17:04:
[...]
Dan kun je alsnog PayPal nemen, kost je niks.
Niet iedereen heeft een even goede ervaring met PayPal.
Maar goed, ik moet misschien maar eens aan een prepaid CC gaan denken, heb er nooit één gehad en deed/doe idd. ook mijn AliExpress aankopen met iDeal. :P

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:34
Xerohumoris schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 17:05:
[...]

Dat is deels waar. De grap is alleen dat AliExpress het geld vast houd tot jij aangeeft dat de producten ontvangen en goed zijn. Mijn ervaring is dat dit goed werkt. Heb er al een aantal keer gebruik van moeten maken. Werkt echt perfect.

En ze mogen mij best raar aankijken, zeker als het er voor mij makkelijker van wordt.
Precies wat jij zegt. En daarentegen heb ik ook bij eBay nooit gebruik hoeven te maken van een PayPal dispute, omdat de verkopers gewoonweg te bang zijn voor negatieve reviews...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Laten we hier geen slowchat-topic van maken, met allerlei (onzinnige) info die geen aanbieding is. Opruimen laat ik zitten voor deze keer, want anders gaat de helft van de posts weg.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Wow, even een recap van de sale:
http://sale.aliexpress.co...2114.11010108.15.3.JoQHnq
198,097 smartphones verkocht, ze hebben 50 vrachtwagens alleen daarvoor nodig :P
4 voetbalvelden kunnen gevuld worden met de 2,728,207 verkochte telefoonhoesjes haha

Leuke cijfers in ieder geval

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Pagina: 1 2 3 Laatste

Let op:
Let er op dat dit topic in Aanbiedingen & Kortingscodes staat. Daarom is slowchat ook NIET de bedoeling.