optie voor media player

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel 58
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-09 17:04
Hoi,

Waarom hebben we geen optie in de instellingen: welke media speler wil je gebruiken om video af te spelen, flash of html5?

Op werk gebruiken we proxy server, daardoor werkt flash video speler niet meer. Als ik proxy server via internet explorer of firefox uitschakelt dan werkt het weer. Maar dat willen we niet.

Daarom vraag ik jullie om een optie in de instellingen voor ons en natuurlijk ook alle tweakers.net gebruikers toe te voegen.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antrax
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:57
Er wordt momenteel een nieuwe versie ontwikkelt door StreamOne. Of dit met HTML is, is mij nog even onduidelijk. Ik hoorde laatst op een meeting dat ze dat aan het eind van dit jaar wilde gaan beta testen cq. uitrollen.
_David_ schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 17:45:
Er wordt gewerkt aan een nieuwe player door StreamOne (videoplatform wat tweakers gebruikt)

In de tussentijd kan je de video's van tweakers ook op YouTube bekijken: YouTube: tweakers
:)

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:58

WoutF

Hoofdredacteur
iRicardo schreef op woensdag 04 november 2015 @ 14:25:
Er wordt momenteel een nieuwe versie ontwikkelt door StreamOne. Of dit met HTML is, is mij nog even onduidelijk.Ik hoorde laatst op een meeting dat ze dat aan het eind van dit jaar wilde gaan beta testen cq. uitrollen..

[...]

:)
Intern zijn we druk bezig met het testproces. De nieuwe speler zal inderdaad default een html5-variant tonen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antrax
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:57
WoutF schreef op woensdag 04 november 2015 @ 14:27:
Intern zijn we druk bezig met het testproces. De nieuwe speler zal inderdaad default een html5-variant tonen :)
Good to know captain }:O

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:15

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

En tot die tijd kan je gewoon plugins uitschakelen voor Tweakers en krijg je netjes de HTML5 versie van de player :).

Commandline FTW | Tweakt met mate