Sony CDP-G420

Pagina: 1
Acties:

• Karel2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-06-2022
Hoi,

Ik heb al gezocht in de search maar kan over deze monitor niet veel vinden, zijn er al tweakers met deze monitor ? weet iemand soms een web-site met monitor reviews ?

bvd

• JungleJim
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:48
De monitor is redelijk nieuw, dus d'r is idd weinig over te vinden. Het is de opvolger van de CPD-G400 (waar wel reviews van te vinden zijn), en dat was al een prima monitor. De G420 heeft geloof ik een USB hub. De monitor is relatief duur, maar is wel van een prima kwaliteit.

Verwijderd

Weet iemand wat de verschillen/verbeteringen met de G-400 zijn??

• JungleJim
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:48
Op http://www.sony-cp.com/ staan alle Sony monitors. De G400 staat in het 'archive' (link rechts boven aan de pagina als je bij het overzicht van de monitors bent.

Volgens mij is er niet zo heel veel verschil:
- nieuwe behuizing
- USB hub ingebouwd
- iets hogere bandbreedte (dus een paar Hz meer aan refreshrates)
- 'automatic centring' optie. Ik denk dat dat het beeld automatisch goed instelt qua hoogte en breedte. 'k weet niet hoe goed dit werkt.

• Karel2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-06-2022
bedankt JungleJim voor de info, ik had al wat voorwerk gedaan en de verschillen gezocht tussen de G400 en de G420. Op .cnet zijn wat reviews maar niet echt veel over de G420. Ik krijg de G420 als het goed is volgende week :P . Ik ben benieuwd of er al mensen zijn die hem hebben en wat ze er van vinden...