Beste,
Ik heb een i7 processor met de standaard meegeleverde cooler gemonteerd, nu heb ik een nieuwe cooler van Cooler Master besteld. Is het dan het beste om de coolpasta te verwijderen en overnieuw aan te brengen of is dit niet nodig?
Als tweede vraag, wanneer ik de stekker van de voeding eruit heb gehad onthoud mijn pc de tijd en datum niet, ook start dan mijn pc niet in 1 x door maar moet ik eerst de boot partitie weer instellen.
Mijn pc is nog geen twee jaar oud en heeft dit probleem al vanaf begin af aan
Laatste vraag, wanneer ik bijvoorbeeld de reset knop van mijn kast aansluit op het moederbord start de pc niet meer op???? en ja ik sluit alles op de juiste manier en plaats aan.
Op dit moment heb ik alleen de power knop aangesloten.
Hieronder de configuratie:
Gr,
Jeffery
Ik heb een i7 processor met de standaard meegeleverde cooler gemonteerd, nu heb ik een nieuwe cooler van Cooler Master besteld. Is het dan het beste om de coolpasta te verwijderen en overnieuw aan te brengen of is dit niet nodig?
Als tweede vraag, wanneer ik de stekker van de voeding eruit heb gehad onthoud mijn pc de tijd en datum niet, ook start dan mijn pc niet in 1 x door maar moet ik eerst de boot partitie weer instellen.
Mijn pc is nog geen twee jaar oud en heeft dit probleem al vanaf begin af aan
Laatste vraag, wanneer ik bijvoorbeeld de reset knop van mijn kast aansluit op het moederbord start de pc niet meer op???? en ja ik sluit alles op de juiste manier en plaats aan.
Op dit moment heb ik alleen de power knop aangesloten.
Hieronder de configuratie:
- Cooler Master Elite 430 - Midtowermodel - ATX
- Be quiet! Pure Power BQT L8-CM-730W - Voeding
- WD Blue WD10EZEX - Vaste schijf - 1 TB - intern - 3.5"
- Intel Core i7 4770K / 3.5 GHz - 8 MB cache - LGA1150
- Asus Z87-EXPERT - Moederbord - ATX - LGA1150 Socket
- Asus GTX760-DC2OC-2GD5 - Grafische kaart - GeForce GTX
- 634348 Samsung 840 EVO Basic - Solid state drive - 250 GB
- Kingston HyperX Genesis - Geheugen - 8 GB : 2 x 4 GB -
DIMM 240-pins - DDR3 - 1600 MHz / PC3-12800 - CL9 [\li]
Gr,
Jeffery