Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo
Nadat ik de updater mijn toestel (Huawei P7) heb laten updaten, geraak ik niet meer op het mobiel internet. Wifi lukt maar de gewone 3G en 4G lukt niet meer. Iemand een oplossing?
(Ik herinner mij dat ik bij de aankoop van het toestel ook niet altijd internet had, en iemand heeft mij hier toen kunnen helpen door een paar instellingen te laten wijzigen maar weet niet meer wat ik precies moest veranderen.)
Alvast bedankt voor jullie hulp!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:50
Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2015 @ 12:23:
Hallo
Nadat ik de updater mijn toestel (Huawei P7) heb laten updaten, geraak ik niet meer op het mobiel internet. Wifi lukt maar de gewone 3G en 4G lukt niet meer. Iemand een oplossing?
(Ik herinner mij dat ik bij de aankoop van het toestel ook niet altijd internet had, en iemand heeft mij hier toen kunnen helpen door een paar instellingen te laten wijzigen maar weet niet meer wat ik precies moest veranderen.)
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Als je nog weet in welk topic iemand je dat uitgelegd heeft en je weet toevallig of iemand je toen gequote heeft, dan is dat nog best wel op te zoeken. (op het driehoekje naast je naam klikken. Dan klapt er een menu uit. Daarna "posthistorie". Je hebt maar zes berichten en 3 topics waar je in bent geweest.

Dit topic lijkt me?
probleem met mobiel internet

[ Voor 84% gewijzigd door Arunia op 04-11-2015 12:31 ]

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-11 22:34
Staat gegevensverbinding wel aan?
APN's al eens gereset?

Verwijderd

Topicstarter
Ahja, heb het gevonden als ik 'mijn topics' aanklikte. Had inderdaad iets te maken met APN's. Blijkbaar een hele boterham met zaken die ik moest aanvinken en ingeven, maar het is gelukt. Bedankt alle twee!