Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Een houder o.i.d, onder een patchkast?

Pagina: 1
Acties:
  • 842 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb een 60cm patchkast, waarbij helaas alles al vol is.
Is er een mogelijkheid om een houder/plaat onder de patchkast te bevestigen?

Zie afb. voor voorbeeld: Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/33nxcmw.jpg

Ik heb mij god gezocht, maar blijft lastig zoeken
Dank

Edit: Soortgelijk iets: Afbeeldingslocatie: http://www.patchkast.nl/media/catalog/product/cache/3/image/940x587/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/f/h/fh2-perf.jpg_1.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2015 12:00 ]

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Met welk doel?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:08
Ik kan het niet heel goed zien, maar de kast lijkt nog niet echt vol. Volgens mij is er nog wel een U of wat vrij te maken.

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-11 15:05
Is het niet handiger om er een grotere patchkast op te hangen of desnoods 2 ? Als je ruimte nodig hebt zul je net zien dat 1u niet voldoende is om alles te doen wat je wilt.
Ik zie zoiezo een 1 u vrij tussen patch en switch daarnaast heb je een plank die 2 u is waar niks hoogs op ligt mischien kun je die stuff kwijt op de bodem van de kast ?

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:22
allereerst: wat moet er komen te hangen?

en (zoals al eerder genoemd) waarom niet een grotere patchkast neerhangen... nu word het houtje touwtje werk

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

Verwijderd

Topicstarter
My-life schreef op woensdag 04 november 2015 @ 12:32:
Ik kan het niet heel goed zien, maar de kast lijkt nog niet echt vol. Volgens mij is er nog wel een U of wat vrij te maken.
Sorry, dat is een internetplaatje. Gewoon een vb.

Verwijderd

Topicstarter
shure-fan schreef op woensdag 04 november 2015 @ 12:38:
allereerst: wat moet er komen te hangen?

en (zoals al eerder genoemd) waarom niet een grotere patchkast neerhangen... nu word het houtje touwtje werk
Een grotere patchkast kost meer geld, bovendien zijn er meerdere panden, met dit soort patchkast.
Vandaar mijn graag, en er moet een 19 inch server pc in komen. Zie afbeelding.

Afbeeldingslocatie: http://www.servercase.com/Merchant2/graphics/00000001/RM24100-L-45-big.jpg

Verwijderd

Topicstarter
lordgandalf schreef op woensdag 04 november 2015 @ 12:34:
Is het niet handiger om er een grotere patchkast op te hangen of desnoods 2 ? Als je ruimte nodig hebt zul je net zien dat 1u niet voldoende is om alles te doen wat je wilt.
Ik zie zoiezo een 1 u vrij tussen patch en switch daarnaast heb je een plank die 2 u is waar niks hoogs op ligt mischien kun je die stuff kwijt op de bodem van de kast ?
Het is een internet plaatje.
Een grotere patchkast kost veel meer, moet in meerdere panden gedaan worden.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2015 @ 13:27:
Sorry, dat is een internetplaatje. Gewoon een vb.
Volgens mij wordt de foto met jullie huidige patchkast bedoeld.

Als ik zo de rest van het topic bekijk, denk ik dat een grotere patchkast een wijzere oplossing is, ook al is het voor meerdere panden.

[ Voor 23% gewijzigd door CH4OS op 04-11-2015 13:32 ]

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-11 10:38
Dat zegt 'ie, 3x zonder multi-quote, https://www.onlineveiling...veilingen/1127/kavels/249

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ah, ik dacht even dat TS op het tweede plaatje doelde. Beter schetst de TS dan even de werkelijke / huidige situatie, hier kunnen we niets mee dan. Aan de hand van voorbeelden kunnen we de TS immers geen goed advies geven.

[ Voor 24% gewijzigd door CH4OS op 04-11-2015 13:35 ]

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:22
Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2015 @ 13:30:
[...]
Een grotere patchkast kost veel meer, moet in meerdere panden gedaan worden.
Dan is dit HET moment om het goed aan te pakken, en per pand een grote patchkast neer te zetten,

Kosten technisch kun je natuurlijk altijd (bij aanschaf van meerdere racken) dealtjes maken met je leverancier

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-11 10:08

ralpje

Deugpopje

Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2015 @ 13:28:
[...]

Een grotere patchkast kost meer geld, bovendien zijn er meerdere panden, met dit soort patchkast.

[afbeelding]
Grote kans dat die überhaupt niet in die kastjes (of wat je er onder hangt) past, omdat die niet diep genoeg zijn.
Goed moment om te investeren in een fatsoenlijk kastje, dus.

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-11 15:05
Het is inderdaad zo dat een 19 inch patchkast iets anders is dan een 19 inch serverrack. Dus dat is wel degelijk iets om rekening mee te houden want anders dan heb je straks een stukkie server over die niet in de kast past.

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-11 20:09

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2015 @ 13:28:
[...]

Dus omdat je geen zin hebt om een grotere kast te kopen ga je opzoek naar iets anders waar je een PC in kan zetten?

Als je dan voor een knutseloplossing wilt gaan, knutsel dan iets met hout of zo.. :P

[afbeelding]
Tja, een patchkasten is meestal niet diep genoeg voor het plaatsen van een server. Die zijn bedoeld voor patchpaneel en een simpele switch.

Met alle respect, maar je plaatst een topic in Professional Networking & Servers, dan kan je dus fatsoenlijke oplossingen verwachten.

Met een melding "ik heb mij god gezocht" kan je je r wel erg makkelijk van af maken, maar feit blijft dat je dit prima zelf kan bedenken. Wil je het netjes oplossen, koop een server rack. Zo niet, dan zit je hier dus verkeerd.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.