Ik heb na een lange tijd het spel niet meer gespeeld te hebben, toch maar weer een gok gewaagd aan Holiday Island. Alleen ik krijg wel elke keer nieuwsberichten dat er ergens iets te koop is, alleen weet ik niet waar je dat kan kopen! Bijv. Easter Island, dan krijg ik een bericht dat het te koop is, maar kweet niet waar!
Dat stond toch ergens onder de special buildings ofzo... heb het zelf ook veel gespeeld maar het is een beetje vaag geworden
Nope ik kan geen specialbuildings knop vinden. En als ik het scenario speel waarbij je alles hebt, dan staat de gebouwen gewoon bij de standaard dingen!
Ik heb het nog steeds niet gevonden, en in de search kannik nix vinden over Holiday Island (is ook al oud
)
Kent er nou echt niemand dit spel?Op woensdag 20 juni 2001 04:52 schreef Exterazzo het volgende:
Ik heb het nog steeds niet gevonden, en in de search kannik nix vinden over Holiday Island (is ook al oud)
Verwijderd
Ikke wel,Als je zo'n berichtje krijgt dat er iets te koop is dan moest je gloof ik even w8en en dan kreeg je nog zo'n pop up schermpje met een veiling ofzo en dan kon je zo'n apperaat/special building kopen.Die stond dan gloof ik onder de knop buildings en dan recreatie.
Zaten wel koele dinkjes tussen zoals stone hedge en niet te vergelijken een eigen catwalk
Zaten wel koele dinkjes tussen zoals stone hedge en niet te vergelijken een eigen catwalk
Demn, dat popup scherm krijg ik nooit. Ik krijg wel altijd een foutmelding (elke keer als er nieuws is) iets over windows geluid. Ik zal er zo ff een screenie van maken!
holiday island RULES !!
ik wil da nog wel een keer spelen
kep het vroeger altijd op mijn 486 sx 50 met 8 mb gespeeld
ging supertraag (vooral als ik een grote stad had)
ik wil da nog wel een keer spelen
tsjek ff je icq!Op woensdag 20 juni 2001 11:35 schreef frenkpie het volgende:
holiday island RULES !!
ik wil da nog wel een keer spelen![]()
ja ik heb em !!! en het is GAAAAAAAAAAFFF !!!Op woensdag 20 juni 2001 12:28 schreef Exterazzo het volgende:
[..]
tsjek ff je icq!
Verwijderd
Het is zooooo leuk, vooral je tegenstanders saboteren 
Alleen zodra je een paar miljoen per maand ging verdienen werd het toch wat minder
Jammer dat het geen multiplayer mogelijkheden heeft
Alleen zodra je een paar miljoen per maand ging verdienen werd het toch wat minder
Jammer dat het geen multiplayer mogelijkheden heeft
Ik heb alleen nog steeds geen oplossing voor me probleem
zitten nog wa bugs in het spel?
want soms krijg ik van die wazige fouten
maar het spel gaat nog wel gewoon door
dus....
ik heb al een best groot eilandje (ZONDER CHEAT)
dus....
maar krijg jij dan ook die foutmelding elke keer als er nieuws is?Op zaterdag 23 juni 2001 14:39 schreef frenkpie het volgende:
zitten nog wa bugs in het spel?
dus....
Verwijderd
jaaaaaaaaaaaaaaa, dit speelde ik vroeger altijd met een cheat voor heel veel geld
en dan ging ik de tegenstanders gebouwen opblazen met die bommen enzo en met ratten had je ook toch??? 
damn phat ik wil hem ook stuur mij ook een icqtje plz!
damn phat ik wil hem ook stuur mij ook een icqtje plz!
Heel leuk spel was dat!
Was er alleen na een weekje zat van, maar ja, dat hou je toch in dit tijdperk... Niets weet mij nog maandenlang te boeien...
Was er alleen na een weekje zat van, maar ja, dat hou je toch in dit tijdperk... Niets weet mij nog maandenlang te boeien...
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Neej, ik zie je toch al een behoorlijke tijd CSenOp zaterdag 23 juni 2001 16:10 schreef Captain Pervert het volgende:
Heel leuk spel was dat!
Greetingz,
Okee met uitzondering daarvan dan 
Maar dat ligt ook een beetje anders, dat wordt niet saai, daar kan je beter in worden, Holiday Island speel je uit en op een gegeven moment heeft het niets nieuws meer te bieden.
Maar dat ligt ook een beetje anders, dat wordt niet saai, daar kan je beter in worden, Holiday Island speel je uit en op een gegeven moment heeft het niets nieuws meer te bieden.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Ik speelde dit spel altijd met Unexpected samen ja. Dat was erg vet. ICQ mij ook effe.
Verwijderd
jaaaaaaaaa dat was cooooooooooool met die duuuure hotels en die met zwembaden enzo en bike en car rentOp zaterdag 23 juni 2001 21:37 schreef -[=SARGE=]- het volgende:
Ik speelde dit spel altijd met Unexpected samen ja. Dat was erg vet. ICQ mij ook effe.
Verwijderd
Ja die foutmelding had ik ook altijd maar wie heeft hier Holiday islang en kan hem effe Mailen via ICq plz
greetz en thank you eendje
greetz en thank you eendje
Verwijderd
Pfffffff, je vraagt wel iets dat heeel erg ver in mijn geheugen is weggestopt hoor, sjees maareuh is er nix te vinden met Gooooooogle?
Verwijderd
Aleen een cheat, verder niks, en aan die cheat heb ik niks totdat ik het spel heb.Op zaterdag 22 september 2001 17:51 schreef Fallen_angel het volgende:
Pfffffff, je vraagt wel iets dat heeel erg ver in mijn geheugen is weggestopt hoor, sjees maareuh is er nix te vinden met Gooooooogle?
Pagina: 1