Ik zoek een?
MFP printer voor thuis, omdat ik soms heel veel te printen heb, en dan weer minder. In principe is een inktjet uitgesloten, omdat deze enkel maar uitdrogen in periodes van weinig printen.
Verder moet deze:
- LAN+WIFI+USB connectie hebben
- dubbelzijdig automatisch scannen/printen
- automatisch vele pagina's scannen en niet 1/1 ingeven
- snel
- toch vrij goede kwaliteit van foto's
Wat is je budget?
Wat ik wil besteden is ongeveer een 400€ max
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren maar ik heb vooral gezocht naar LASER/LED printers, maar daar stoot ik telkens tegen de slechte kleuren afdruk voor foto's.
En toen kwam ik deze tegen van HP:
- hp officejet pro x476dw
Dit is een inkjet printer, maar met een vacuumsysteem wanneer er niet geprint wordt, zodoende dat de cartridges niet uitdrogen.
Bijkomende voordeel is dat deze zelfs nog sneller dan een laser/led afdrukken en foto kwaliteit top is!
MAAR.. ik lees heel veel slechte reviews over ERRORS en support van HP: refurbished toestellen terug geven voor toestellen van nog geen jaar oud enz..
Zijn er nog andere (merken) die dezelfde capaciteiten hebben als de HP maar minder error gevoelig??
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Deze zal vooral op mijn W10 bak gebruikt worden, maar ook via Apple producten aangesproken worden.
MFP printer voor thuis, omdat ik soms heel veel te printen heb, en dan weer minder. In principe is een inktjet uitgesloten, omdat deze enkel maar uitdrogen in periodes van weinig printen.
Verder moet deze:
- LAN+WIFI+USB connectie hebben
- dubbelzijdig automatisch scannen/printen
- automatisch vele pagina's scannen en niet 1/1 ingeven
- snel
- toch vrij goede kwaliteit van foto's
Wat is je budget?
Wat ik wil besteden is ongeveer een 400€ max
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren maar ik heb vooral gezocht naar LASER/LED printers, maar daar stoot ik telkens tegen de slechte kleuren afdruk voor foto's.
En toen kwam ik deze tegen van HP:
- hp officejet pro x476dw
Dit is een inkjet printer, maar met een vacuumsysteem wanneer er niet geprint wordt, zodoende dat de cartridges niet uitdrogen.
Bijkomende voordeel is dat deze zelfs nog sneller dan een laser/led afdrukken en foto kwaliteit top is!
MAAR.. ik lees heel veel slechte reviews over ERRORS en support van HP: refurbished toestellen terug geven voor toestellen van nog geen jaar oud enz..
Zijn er nog andere (merken) die dezelfde capaciteiten hebben als de HP maar minder error gevoelig??
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Deze zal vooral op mijn W10 bak gebruikt worden, maar ook via Apple producten aangesproken worden.
Never ever financial advice...