Apple Earpods - slechte verbinding, gesprekken vallen weg

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Topicstarter
Ik heb sinds een week de iPhone 6s en wilde graag de bijgeleverde earpods gebruiken bij bellen in de auto.

De eerste paar keer ging goed. Nu stap ik gistermorgen in de auto en wilde bellen. Ik hoorde wat plopjes en kraakjes tijdens het gesprek en opeens viel het gesprek weg. Althans, ik hoorde niks meer door de Earpods. Het gesprek zelf bleef wel actief via de handset.
Teruggebeld en weer hetzelfde probleem. Ik draai wat aan de connector en hoorde daar wat gekraak tijdens het draaien.

Zijn mijn earpods nu al stuk of wat kan dit zijn?
De earpods hebben in de auto gelegen dus misschien wat koud geweest, maar zoveel maakt dat niet uit toch?

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alcx
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19-09 20:44
Plopjes en kraakjes klinkt als een defecte kabel, of een defecte 3mm jack. Als je muziek beluistert via andere oordopjes, klinkt het dan wel normaal? Dan zijn je earpods defect. Gauw contact opnemen met apple, aangezien ze binnen 2 weken na aankoop vaak erg coulant zijn met het opsturen van een nieuw product.