Allen,
Ik zoek een?
Receiver, stereo is voldoende, want geen surround boxen aanwezig (met radio-ontvanger inbegrepen)
Wat is je budget?
€350
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Gezien mijn prijsvereiste, ben ik voornamelijk instapmodellen tegengekomen.
Op de Sony site ben ik volgend type STR-DH540 tegengekomen, wat leek te voldoen aan mijn eisen.
Welke vragen heb je hier nog over?
HDCP 2.2; is dit iets waar het nu de moeite loont om extra geld in te investeren?
Bijkomend aankoopadvies, in de nabije toekomst komt deze in een kast te staan onder de TV (met deur). Wat kunnen jullie mij aanraden om zowel mijn DVB-t setop-box, als de receiver + eventueel DVD speler te kunnen blijven bedien met de afstandsbedieningen met de deuren gesloten
Wat kunnen jullie mij aanraden? Welke zaken zie ik over het hoofd?
Thanks
Ik zoek een?
Receiver, stereo is voldoende, want geen surround boxen aanwezig (met radio-ontvanger inbegrepen)
Wat is je budget?
€350
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
- TV op aansluiten (op dit moment nog geen HD)
- via HDMI, dvb-t & apple TV (beeld en audio) aansluiten + Raspberry pi (voorlopig alleen audio)
- misschien nog bijkomende DVD-speler (of bluray...)
- bluetooth en netwerksupport is niet nodig
- 4 à 5 hdmi input
- analoge en digitale audi input
- 2 boxen aansluiten (stereo), maar mag, maar zal niet gebruikt worden
- hoofdtelefoon uitgang
Gezien mijn prijsvereiste, ben ik voornamelijk instapmodellen tegengekomen.
Op de Sony site ben ik volgend type STR-DH540 tegengekomen, wat leek te voldoen aan mijn eisen.
Welke vragen heb je hier nog over?
HDCP 2.2; is dit iets waar het nu de moeite loont om extra geld in te investeren?
Bijkomend aankoopadvies, in de nabije toekomst komt deze in een kast te staan onder de TV (met deur). Wat kunnen jullie mij aanraden om zowel mijn DVB-t setop-box, als de receiver + eventueel DVD speler te kunnen blijven bedien met de afstandsbedieningen met de deuren gesloten
Wat kunnen jullie mij aanraden? Welke zaken zie ik over het hoofd?
Thanks