Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop voor videobewerking GoPro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn zoon wil graag GoPro filmpjes bewerken met GoPro Studio. Momenteel gebruik ik Ubuntu op een oude Dell Studio 1537, dus dat gaat niet werken. Ik wil graag een nieuwe laptop aanschaffen om dat mogelijk te maken.

Wat ga je met je laptop doen?
Het belangrijkste is dat hij geschikt is om filmpjes te bewerken. Daarnaast een beetje surfen, mailen en schoolwerk, dus niets speciaals.

Wat is je budget?
Rond de 1000

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Meestal zal hij in huis blijven.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb niet bepaald merkvoorkeuren. Heb wel wat rond zitten kijken, maar van video bewerken weet ik eigenlijk niet veel.

pricewatch: Asus ROG GL552VW-CN104T Deze lijkt me wel wat. Maar ik zou graag wat meer advies over wat belangrijk is om video's te bewerken en eventueel wat meer alternatieven hebben.

Bedankt alvast :)

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 25-11 19:31

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Die laptop is overpowerd, maar een I5 met 8gb ram is wel goed.

Dit is wel een goede pricewatch: Lenovo IdeaPad Z50-70 59440290 , lijkt bijna hetzelfde als mijn laptop.

(Mijne is: pricewatch: Lenovo Z50-70-59442527 )

Review QNAP TS-230 NAS

• TweakTweet
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22-04 17:15
Dutchredgaming schreef op donderdag 05 november 2015 @ 19:58:
Die laptop is overpowerd, maar een I5 met 8gb ram is wel goed.

Dit is wel een goede pricewatch: Lenovo IdeaPad Z50-70 59440290 , lijkt bijna hetzelfde als mijn laptop.

(Mijne is: pricewatch: Lenovo Z50-70-59442527 )
Moeilijk tot niet leverbaar volgens mij..

• Olrac.Srednjim
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-10-2022
Volgens mij gebruikt gopro studio volop je hardware met omzetten van je filmpjes.
Ik heb nu zelf een laptop die dit niet trekt van 6 jaar oud, wil ook wat games spelen neem dan een laptop met goede specs (core i7, minimaal 8gb werkgeheugen,een mooie grafische kaart gtx950 of 960). Zeker met een quadcore heb je denk ik geen verkeerde koop, tevens zou ik er ook een ssd in bouwen dus kijk naar een laptop waar je een standaard hdd en een ssd in kwijt kan.
Het zou vervelend zijn als je iets koopt en je merkt dat het nog net niets is.

Misschien even op het forum kijken bij gopro post en daar nog even je vraag stellen?

Dell XPS 15 9550 FHD