Mijn zoon wil graag GoPro filmpjes bewerken met GoPro Studio. Momenteel gebruik ik Ubuntu op een oude Dell Studio 1537, dus dat gaat niet werken. Ik wil graag een nieuwe laptop aanschaffen om dat mogelijk te maken.
Wat ga je met je laptop doen?
Het belangrijkste is dat hij geschikt is om filmpjes te bewerken. Daarnaast een beetje surfen, mailen en schoolwerk, dus niets speciaals.
Wat is je budget?
Rond de 1000
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Meestal zal hij in huis blijven.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb niet bepaald merkvoorkeuren. Heb wel wat rond zitten kijken, maar van video bewerken weet ik eigenlijk niet veel.
pricewatch: Asus ROG GL552VW-CN104T Deze lijkt me wel wat. Maar ik zou graag wat meer advies over wat belangrijk is om video's te bewerken en eventueel wat meer alternatieven hebben.
Bedankt alvast
Wat ga je met je laptop doen?
Het belangrijkste is dat hij geschikt is om filmpjes te bewerken. Daarnaast een beetje surfen, mailen en schoolwerk, dus niets speciaals.
Wat is je budget?
Rond de 1000
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Meestal zal hij in huis blijven.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb niet bepaald merkvoorkeuren. Heb wel wat rond zitten kijken, maar van video bewerken weet ik eigenlijk niet veel.
pricewatch: Asus ROG GL552VW-CN104T Deze lijkt me wel wat. Maar ik zou graag wat meer advies over wat belangrijk is om video's te bewerken en eventueel wat meer alternatieven hebben.
Bedankt alvast