Destiny patch 1.17 PS4 problematiek

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo GoT,

Toen Destiny: TTK uitkwam wilde ik vlak voor mijn herfstvakantie (inmiddels afgelopen, vorige week) de DLC aanschaffen en lekker de tijd ervoor kunnen nemen deze zo ver mogelijk weer uit te spelen.

Nu stuitte ik tegen dit probleem aan, namelijk; de game vereiste plots een update van maar liefst 18(!) GB, precies dezelfde grootte als de Taken King patch/add-on. Nu vond ik dit niet een enorm probleem, een patch is een patch en Destiny werkt niet zolang men de patch niet downloadt, nietwaar? Dus, eenmaal aan het downloaden geslagen kreeg ik al snel een error: CE-36244-9.

Inmiddels is het bijna drie weken later en na meerdere google-zoektochten en troubleshooting guides gevolgd te hebben werkt de download nog steeds niet, met als gevolg dat Destiny nu een onspeelbare game is die mij wél 100 euro heeft gekost (de twee expansions meegerekend).

Waar sta ik nu als klant? Bungie heeft een bericht achtergelaten voor de gedupeerden, die nogal een grote groep vormen als ik het zo google, waarin men de schuld grotendeels van zich af schuift en de ISPs en eindgebruikers aanwijst.

Nog even een interessant feit om erbij te vermelden; al mijn andere games updaten zonder enige problemen en zijn perfect te spelen.

Wie kan mij vertellen waar ik sta als klant, juridisch gezien. Aangezien ik nu een feitelijk onbruikbaar product thuis heb liggen.

Alvast bedankt,

Dutchie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piqueno11
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-09 15:33
Misschien proberen om Destiny helemaal van de ps4 te verwijderen en opnieuw te gaan installeren?

Duurt wel even maar moet wel werken.

Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dit heb ik al gedaan. Alles verwijderd, opnieuw geïnstalleerd en nog steeds dezelfde foutmelding. :(