Demo stand Kenwood KDC-DAB35U

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dario_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-12-2023
Hallo allemaal,
Sinds kort ben ik de trotse eigenaar van een KDC-DAB35U.
Nou viel me op dat als ik de radio aanzet dat ik dan eerst naar een zogenaamde DEMO kijk en dat ik dan zelf die DEMO moet stoppen eer ik verder kan.
Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zombaya
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-08 19:30
Door te doen wat op pagina 4 van de handleiding staat in het hoofdstuk "getting started". De handleiding vind je op http://lmgtfy.com/?q=KDC-DAB35U+manual, tweede link.

Zombaya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dario_
Apart, die blz. 4 ben ik helemaal niet tegengekomen in de papieren handleiding. vaag..

• _Dario_
Een beetje late reactie, maar ik ben bang dat de beschrijving in de manual niet heeft geholpen.

Verwijderd

_Dario_ schreef op donderdag 26 november 2015 @ 20:43:
Een beetje late reactie, maar ik ben bang dat de beschrijving in de manual niet heeft geholpen.
Zo te lezen heb je wel meer pagina's van de manual niet goed gelezen. :+

Als je de aanwijzingen volgt zoals op pagina 5, onder:
"Select the display language and cancel the demonstration" dan moet op een gegeven moment "DEMO OFF" verschijnen.

Gebeurt dat wel, of gebeurt dat niet bij jou, iets meer info graag dan "Hij doet het niet"???

Als de radio dat wel correct doet, maar na het uitzetten van het contact en ontkoppelen van het frontje de cyclus opnieuw begint, dan heb je hoogstwaarschijnlijk de rode en gele aansluitdraad (accessoirestand) verwisseld en komt de radio zonder stroom te zitten als je het autocontact uitzet.
(Check daarvoor vooral de gebruiksaanwijzing!!)

De radio verliest dan zijn settings, komt opnieuw in demo mode en jij kunt weer gaan instellen.
Komt dat misschien bekend voor?? :+