Toon posts:

OMFG ... Hidden files in windows??

Pagina: 1
Acties:
  • 85 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
http://fuckmicrosoft.com/content/ms-hidden-files.shtml

..check dit..lees het en huiver...
SUMMARY:
There are folders on your computer that Microsoft has tried hard to keep secret. Within these folders you will find two (major) things: Microsoft Internet Explorer has been logging all of the sites you have ever visited -- even after you've cleared your cache, and Microsoft's Outlook and Outlook Express has been logging ALL of your e-mail correspondence -- even after you've erased them from your trashbin. (This also includes all incoming and outgoing e-mail attachments.) And believe me, that's not even the half of it.

When I say that these files are hidden well, I really mean it. If you don't have any knowledge of DOS, then don't plan on finding these files on your own. I say this because some of these files will only be found in DOS while some of these folders can only be found in Windows Explorer. Additionally, there are some folders that will not be displayed by neither DOS nor Explorer -- but can only be found using a workaround. Basically what I am saying is if you didn't know these files existed then the chances of you running across them is slim to slimmer.

To give you an example of how sneaky this is, there are three hidden folders that may contain your name, address, phone, all the sites you've visited, every single e-mail you've sent/received, every attachment you've ever sent/received, everything you've searched for in a search engine, every filename you've downloaded, names of documents containing "sensitive" information, copies of all your cookies, full readable e-mail from your hotmail account, your PGP keys, and more.

Funny that Microsoft would make no mention of this on microsoft.com.
Verder zie http://www.hackers.com/bulletin/showthread.php?threadid=2029 deze thread op hackers.com

HOAX... ? nee ben bang van niet...

.... :r

• Arzie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:07
Dacht het wel ;)

• arnem_
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-12 21:23
Zoiets vermoede ik wel.

Maar als ze er iets mee willen moet de informatie toch naar het internet gezonden worden. Dat moet toch redelijk gemakkelijk te achterhalen zijn.

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-12 15:56
Als dit waar is heeft M$ problemen... :(

• Nikel
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
hoax, duh.

Verwijderd

Topicstarter
Arzie, lees ff die hele site door waar die info vandaan komt...

• Nikel
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op dinsdag 19 juni 2001 23:10 schreef Sir_Killalot het volgende:
Als dit waar is heeft M$ problemen... :(
Idd, als het waar is kunnen ze ms wel opheffen. Dus zou ms dat risico nemen?

Verwijderd

Topicstarter
However..als het een haox is een errug goeie ... maar ik ga dus NU alles nalopen wat d'r op die site staat...

Verwijderd

Euhmm, mailboxen lopen zo aardig uit de klauwen.
Die ruimte moet dan dubbel op je schijf opgevuld worden.

Hele grote en HOAX dus...dat mensen erin trappen.

PS. Ik geloof wel dat er hidden dingen in MS-producten zitten, maar dit is echt een HOAX.

Verwijderd

Topicstarter
/me vraagt zich af of d'r mensen uberhaupt die hele site hebben doorgelezen...

Verwijderd

Even gekeken op dat forum en die temporary-internet folders die de explorer niet weergeeft zijn bij iedereen wel zo'n beetje bekend.
Je kan ze aan de linkerkant in de treeview wel gewoon zien en eventueel verwijderen.

Sjeez dat mensen erin trappen zeg.

Verwijderd

Op dinsdag 19 juni 2001 23:16 schreef G3R10 het volgende:
/me vraagt zich af of d'r mensen uberhaupt die hele site hebben doorgelezen...
Echt waar dit is bij iedere zichzelf respecterende MS-kenner wel bekend en er is echt niks verdachts aan.

/me is overigens geen echte MS kenner, maar heeft een redelijke ervaring met MS-producten ;)

• afterburn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-11 22:22

afterburn

No more...

Dit is pas echt paranoide gebazel van iemand die nog nooit de moeite heeft genomen om te leren hoe windows in elkaar zit en hier normale zaken als 'hidden info' probeert te verkopen. Over zielig gesproken.

Iedere boerenlul die iets van windows afweet, weet dat ie een x aantal directories aanmaakt met de cache erin (die trouwens normaal in explorer te zien zijn)

Email die gedelete is zelfs als je de trash geleegd hebt? Volkomen normaal, daar is de optie 'compact mailboxes' voor, en zo werkt het ook in bv Eudora en en Forte Agent.

Dit is gewoon oproer proberen te creeëren om niks. Zielig infantiel gedoe van iemand die zegt anti-microsoft te zijn, maar het wel gewoon gebruikt omdat *nix te ingewikkeld voor em is. Puber.

Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs

• afterburn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-11 22:22

afterburn

No more...

Nelske: idd!

Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs

Verwijderd

Topicstarter
Aargh..volgens mij geloof ik dingen weer te snel.. zonder ze zelf goed na te trekken...

/me gaat zich denk ik nogal schamen |:( |:(

..aargh..

Verwijderd

Op dinsdag 19 juni 2001 23:19 schreef afterburn het volgende:
Nelske: idd!
Tja ik kan jou ook niet anders dan gelijk geven ;)

Nou nog ff die lui hier overtuigen.

PS. we zullen maar niet zeggen dat we geheime spionnen van MS zijn he ;) >:)

Verwijderd

Topicstarter
Ben idd bang/blij/whatever dat jullie gelijk hebben ...zie je maar weer hoe snel sommige mensen (ja waaronder ik |:( ) dingen geloven als ze ze niet bekend zijn....

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 20:52

MrE

Sugardaddy take me home..

TJEEZ, kan ik die aluminiumfolie van mijn pc-kast gaan verwijderen die moest voorkomen dat m$ op afstand mijn data-verkeer kon afluisteren. Kunnen jullie voortaan niet wat sneller zijn met het ontmaskeren van een hoax? ik heb hier drieentwintig minuten in volstrekte paranoia geleefd hoor !! :+

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

• Goldme
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08 15:39
Wat een fucking bullshit zeg.

Die microsoft bashers blijven wel bezig zeg. Vooral grappig als die gozer in de thread steeds weer zegt "windows has LIED to you".

De dingen die hij aangeeft zijn eerlijk gezegd voor de hand liggend, geen schokkende dingen. En ik weet bij god niet hoe windows al die info doorsluist, alsof windows dat sneaky kan doen ofzo. De kans dat ze dan tegen de lamp lopen is zo ongelooflijk groot en zou dat bedrijf compleet wegbombarderen uit de softwarescene. Zonder pardon.

Die windows-bashers kunnen wel denken dat microsoft ZO dom kan zijn, ik niet. Ik weet wel dat ze monopolistisch zijn maar ik weet ook dat daar toch wel een paar mensen werken met een IQ bestaande uit 3 getallen.

Zielige poging. NEXT

Verwijderd

Dit zijn gewoon hoaxes bedacht door mensen om een beetje befaamd te worden.
Er is toch niks leukers dan jouw bedachte verhaaltje over heel internet te zien vliegen en honderd duizenden mensen die erin trappen :?

Overigens ben ik wel van mening (zoals ik al zei) dat er een aantal hidden dingen in MS-producten zitten die onder zeer extreme gevallen gebruikt zouden kunnen worden.
Goed voorbeeldje daarvan is ooit de ophef over een reg-setting die zogenaamd de NSA toegang tot een windows-computer zou kunnen geven. Ik weet niet of dat een hoax is (nooit meer iets van gehoord), maar dat soort dingen zou ik me nog enigszins voor kunnen stellen......maar dit :? :D :D :D

Verwijderd

Topicstarter
Aargh... ik voel me nu beswel dom eigenlijk :o |:(

• Goldme
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08 15:39
Op dinsdag 19 juni 2001 23:31 schreef G3R10 het volgende:
Aargh... ik voel me nu beswel dom eigenlijk :o |:(
Nu je het zegt :) Die OMFG in de titel had er ook niet bij gehoeven denk ik. Als het tenminste staat voor wat ik denk dat het staat (f voor fucking).

Verwijderd

Topicstarter
Sjah ik kan het niet meer aanpassen...

• drZymo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-11 13:43
:) :) MUHAHAHAHAHAHA wat een lol heb ik. Sorry maar dit vind ik dus echt niet een hackers.com waard. Dit is gewoon echt bullshit. Informatie verbergen hahahahaha. sorry hoor :?

Volgens mij hebben ze hier een woord voor uitgevonden: PARANOIA!!

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
/hoax
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.