De telefoon/ gouden gids afmelden

Pagina: 1
Acties:

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:46
Zojuist heb ik hem jammer genoeg weer mogen ontvangen. De nieuwe telefoon/ gouden gids.
Het is een boekwerk wat bij mij direct de papierbak ingaat. Ik vind het zelf zonde en heb dan ook al inmiddels elk jaar geprobeerd af te melden. (dit kan op deze pagina: https://www.dtg.nl/klante...-gids-meer-ontvangen.aspx)

Je vult keurig alles in en gaat ervan uit dat je het jaar erop geen boekwerk meer krijgt. Bij de keer erop heb ik ook gebeld en alles zou geregeld worden.

Zojuist maar eens gevraagd hoe kan ik me daadwerkelijk afmelden?
De persoon die ik aan de telefoon had zei doormiddel van het doorgeven van uw adres en naam.
Mijn antwoord hierop was dat ik dit inmiddels al meermaals heb gedaan maar ik het boekwerk nog steeds jammer genoeg ontvang. Daarbij heb ik de vraag hoe weet de postbode dat hij mij moet overslaan? Het boekwerk komt zonder folie (keurig milieuvriendelijk in tegenstelling tot vele reclamefolders) in de brievenbus maar er staat geen naam of adres op waar het bezorgd moet worden.

Door de telefoon kreeg ik te horen dat er wel degelijk een naam en adres erop horen te staan. Ik weet nog van de jaren hiervoor dat dit bij mij nog nooit is gebeurd. Op internet lees ik hier ook reacties over.

Hebben jullie ook ongewild het boekwerk ontvangen en heb je ook al eens afgemeld?
Als je het boekwerk hebt ontvangen... Kreeg je het op naam?

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:36

Fiber

Beaches are for storming.

Afgemeld en nooit meer gehad. De Nee - Nee sticker op de brievenbus zou ook kunnen helpen.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Cave_Boy
Fiber schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 17:40:
Afgemeld en nooit meer gehad. De Nee - Nee sticker op de brievenbus zou ook kunnen helpen.
Heb zelf ook een Nee - Nee sticker. Maar die heeft dus niet geholpen.

• Foamy
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-11 17:38

Foamy

Fulltime prutser

afmelding + nee/nee sticker hielp niet in mijn vorige woning... In mijn huidige woning heb ik van deze gemeente/regio nog niets gehad.. Wel van een andere provincie 8)7

blub

Verwijderd

Ooit, héél lang geleden heb ik me ook afgemeld voor die rommel. In combinatie met de nee,nee sticker gaat het prima.
Nu nog de postcodeloterij de das omdoen, wéér zo'n klere envelope in de brievenbus. Naja, dan maar een stoeptegel aan de envelope plakken en naar hun terugsturen. Je weet wel, retour afzender.
En zo gaan er meerdere.. :(
Ik ben een beetje moe van die 'organisaties'of hoe je het ook noemen wilt.
Voor minder dan 15 kilogram stuur ik dan ook niet' retour afzender'.. >:)

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 23:17:
Nu nog de postcodeloterij de das omdoen
Twee vliegen in 1 klap en van een nood een deugd maken:
Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/kar9qd.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door RemcoDelft op 03-11-2015 23:22 ]

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:03
Gouden gids wordt huis aan huis bezorgd en de bezorger heeft een lijst met afmeldingen. Ging hier ook mis, bezorger was net op tijd met aanbellen, ding was al onderweg naar de papierkliko.

Verwijderd

@RemcoDelft,
De rottige gids er aanplakken is wel een goed idee.
Een paar(of meer) stoeptegels eraanplakken gaat beter zijn.. En ja, er is hier nog genoeg rotzooi wat ik kwijt wil. Laat ze zich de borst maar natmaken..

• Cave_Boy
_JGC_ schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 23:34:
Gouden gids wordt huis aan huis bezorgd en de bezorger heeft een lijst met afmeldingen. Ging hier ook mis, bezorger was net op tijd met aanbellen, ding was al onderweg naar de papierkliko.
Dat de bezorger een lijst heeft had ik niet verwacht. Dit mede omdat de bezorger juist al krap tijd voor een straat krijgt. Als dit er dan ook bij komt...

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:03
Dat is ook de reden waarom de meeste bezorgers niks met die lijst doen. Niemand maalt erom als ze geen nieuwe gouden gids krijgen en zijn doel is om z'n busje leeg te krijgen, dus flikker overal maar een gids naarbinnen.
Maargoed, als die gidsen net zo uitgegeven worden als folders destijds bij mijn folderwijkje heeft ie gewoon veel teveel. Wij flikkerden ook steevast elke week 50 folders van elk bij het oud papier, meerdere malen doorgegeven, maar 50 lege bouwkavels worden gewoon opgenomen in het adressenbestand.
Pagina: 1