Passende muis voor CS:GO

Pagina: 1
Acties:

• BjornWestdorp
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 06-12-2023
Ik zoek een?
Ik ben opzoek naar een passen muis voor het spelen van CS:GO, en normaal gebruik van mijn computer.

Wat is je budget?
Ik heb een budget van +- 70eu. Dit omdat de 2 muizen die mijn voorkeur hebben rond die prijscategorie zitten. Hier kan evt een paar euro bij, maar heel veel meer wil ik niet uitgeven voor een muis.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn grootste vraag is of ik beter de Logitech G502, of de Razer Deathadder Chroma kan nemen. Eerst ging mijn voorkeur uit naar de Logitech, maar aangezien die veel extra knoppen telt (en dat vooral handig is voor games als WoW en LoL), en ik zeker weet dat ik die niet ga gebruiken, gaat mijn voorkeur nu wat meer naar de razer uit. Aangezien die maar 2 extra knoppen heeft, gaan die ook niet in de weg zitten. Hierbij dus de vraag of ik voor de, naar mijn idee interessantere logitech, of in dit geval betere razer moet gaan. Ik sta ook open voor andere suggesties die in de prijscategorie vallen. Ook heb ik liever een bedraade muis.

Alvast bedankt, Bjorn

• Foritain
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

Razer DA is tof. Roccat kone xtd optical is ook erg aantrekkelijk (zelfde sensor uit mn hoofd?) In die prijsklasse.

Puur als cs go muis is een top sensor koning en de rest secundair, en kan je evt een stapje goedkoper gaan. Zowie fk1 of andere zowies zij echte cs muizen, maar ook een cm storm alcor kan voor een paar tientjes wat prestaties betref goed mee (maar wat luxe betreft zit een da of kone echt een paar trappen hoger)

Vergeet een beetje degelijke muismat niet in je budget. Met cs en een optical sensor is dat praktisch verplicht om het maximale er uit te halen.