yah en de amd drivers voor je agp, zitten bij je cd'tje van je mobo.
| I've got permission to color outside the lines |
Verwijderd
Mischien een beejte offtopic maar zijn de VIA 4 in 1 drivers altijd nodig? Ik heb een asus av133 zonder de via 4 in1 drivers te hebben geinstaleerd en totaal geen stabiliteits problemen.
Is de preformance winst zo groot dat je ze moet instaleren?
Verwijderd
JA! Installeren dus die dingen.Op dinsdag 19 juni 2001 23:16 schreef qball het volgende:
Mischien een beejte offtopic maar zijn de VIA 4 in 1 drivers altijd nodig? Ik heb een asus av133 zonder de via 4 in1 drivers te hebben geinstaleerd en totaal geen stabiliteits problemen.
Probeer maar eens 3dmark2001 ofzo te draaien met en zonder de 4in1s, ik garandeer je dat je het verschil ziet. En zo niet, dan mag je me aanklagenOp dinsdag 19 juni 2001 23:16 schreef qball het volgende:
The cyclographing developer
Verwijderd
F@(K! Niks zomaar die VIA drivers instaleren!!
Omdat de A7M266 een AMD northbridge heeft zijn de AGP drivers uit 't 4-in-1 pakket niet nodig. Je moet dus de VIA 4-in-1 drivers installeren met uitzondering van de AGP drivers. Voor de AGP drivers moet je de AMD drivers gebruiken.
Even opletten 'tweakers'... Met een VIA AGP driver op een AMD northbridge loopt de pc voor geen meter!
Omdat de A7M266 een AMD northbridge heeft zijn de AGP drivers uit 't 4-in-1 pakket niet nodig. Je moet dus de VIA 4-in-1 drivers installeren met uitzondering van de AGP drivers. Voor de AGP drivers moet je de AMD drivers gebruiken.
Even opletten 'tweakers'... Met een VIA AGP driver op een AMD northbridge loopt de pc voor geen meter!
Ik ben het grotendeels met je eens, maar de GART driver wordt toch niet geactiveerd, omdat hij de chip helemaal niet ziet. Dus zo'n probleem is het ook niet als je 'm per ongeluk wel installeert.Op woensdag 20 juni 2001 00:42 schreef Pierce21 het volgende:
Concrete Loop Watercooling
Verwijderd
Op dinsdag 19 juni 2001 23:21 schreef RenevdVeen het volgende:
[..]
JA! Installeren dus die dingen.
Ok tnx ik zal ze maar eens instalerenOp woensdag 20 juni 2001 00:30 schreef Potatoman het volgende:
[..]
Probeer maar eens 3dmark2001 ofzo te draaien met en zonder de 4in1s, ik garandeer je dat je het verschil ziet. En zo niet, dan mag je me aanklagen
(ik dacht dat ze alleen nodig waren om stabiliteits problemen op te lossen maarja ik ben op hardware/drivers gebied soms een enorme newbie
Pagina: 1