Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een Samsung Galaxy S4 en mijn contract bij Vodafone is 1 december afgelopen, ik wil sowieso weg bij Vodafone.....het abonnement dat ik daar heb is Red onbeperkt bellen en smsen en 2 GB internet voor 47 euro p.m. nu zag ik bij KPN een leuke aanbieding van de Iphone 5S 32 GB geheugen, bellen en sms onbeperkt en 5 GB internet voor 44 euro p.m. das dus nog wel te doen....ik wil sowieso onder de 50 euro blijven met mijn abonnement.

MAAR nu vroeg ik me af, is het verstandig om nu al een abonnement af te sluiten? Of kan ik beter wachten tot de feestdagen, zullen ze dan ook aanbiedingen hebben? Of zal het juist rond de feestdagen weer duurder worden en kan ik het beter nu doen?

Ik hoop dat iemand me kan helpen......o ja is de overstap van de Galaxy S4 naar een Iphone 5S een goede keuze? Ik vind de grootte van de telefoon niet heel belangrijk.....maar ik wil dus graag een x de Iphone proberen ;)

Groetjes Julia

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Wanneer je eens graag 'n iPhone wil proberen, dan doe je dat toch? Zoiets is immers heel persoonlijk, daar kan niemand je bij helpen, behalve misschien de fanboys, die je willen overtuigen, dat alleen de telefoon, die zij gebruiken (van welk merk dan ook), de moeite waard is ;)
Zonder te weten, hoe je je telefoon gebruikt, kan ik hier verder niet veel over zeggen.
Maar voor wie niet de hoofdprijs wil betalen, is de 5s een prima toestel, dat ook nog wel enkele jaren updates zal krijgen.

Abo aanbiedingen wijzigen meestal per maand, op de eerste maandag van de maand, om precies de zijn. Grote kans dus, dat die aanbieding bij KPN er volgende maand niet meer is. Of er dan een aanbieding voor in de plaats komt, die nóg voordeliger is, of juist duurder, kan ik helaas niet zeggen, m'n glazen bol is nog 'n beetje beslagen door de mist van vanmorgen ;)