Gediscrimineerd

Pagina: 1
Acties:
  • 724 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shibble
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-08 13:53
Ik voel me zeer gediscrimineerd door de volgende opmerking vanwege mijn huidskleur:
Thomas Yates in 'nieuws: Eerste bètaversie van Vivaldi-webbrowser uitgebracht'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ken shibbie persoonlijk en hij heeft een andere huidskleur als andere maar om iemand dan een "neger" op internet te noemen vind ik wel erg ver gaan. Ken shibbie niet anders als een goed persoon met een groot hard.. Ik neem aan dat dit soort dingen niet horen op tweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 13:20:
Ik ken shibbie persoonlijk en hij heeft een andere huidskleur als andere maar om iemand dan een "neger" op internet te noemen vind ik wel erg ver gaan. Ken shibbie niet anders als een goed persoon met een groot hard.. Ik neem aan dat dit soort dingen niet horen op tweakers?
Gelukkig heeft "persoonlijke ervaring" totaal geen nut bij dit soort situaties :) ongeacht de situatie horen dit soort opmerkingen inderdaad niet. Overigens is de post van Shibbie zelf nou ook niet van een hoog niveau te noemen.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We zijn collegas :P Ze zitten me te downvoten omdat ze Vivaldi niet leuk vinden ;(

so sad, much h8 m8 0/8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 13:24:
We zijn collegas :P Ze zitten me te downvoten omdat ze Vivaldi niet leuk vinden ;(

so sad, much h8 m8 0/8
Geen idee wie deze gast is hoor.. dunno waar hij dat vandaan haalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:15

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Collega's of niet. Dit soort opmerkingen kunnen echt niet door de beugel. De reactie is inmiddels onzichtbaar. De rest van de afhandeling volgt.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-09 00:40
Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 13:24:

so sad, much h8 m8 0/8
Dat weet de buitenwereld niet, juist daarom zijn dit soort reacties ongewenst.

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 13:26:
[...]

Geen idee wie deze gast is hoor.. dunno waar hij dat vandaan haalt?
Ik zou maar snel een proxy gebruiken Dennis.

Quick! Everyone! Get in the Mystery Machine.

Afbeeldingslocatie: http://cdn.instructables.com/FMR/Q9YH/HEBN9EWL/FMRQ9YHHEBN9EWL.MEDIUM.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2015 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Dat jullie collega's zijn is wel duidelijk. Maar op zo'n ontstellend laag niveau je prive-discussies voeren is echt voer voor -2 etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Delerium schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 13:29:
Dat jullie collega's zijn is wel duidelijk. Maar op zo'n ontstellend laag niveau je prive-discussies voeren is echt voer voor -2 etc.
overigens van allebei de kanten ben ik dit compleet mee eens :)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:04

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Verdere communicatie is niet nodig van andere partijen. Het is onder de aandacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Delerium, corset:
Sorry dat we niet zo serieus zijn, het spijt mij dat we niet net als jullie de hele dag op de Tweakers forum rond de rapportages zitten te neuzen.

Het lijkt mij verstandig dat onze berichten gewoon verdwijderd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:59

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Ok...

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.