Wat ga je met je laptop doen?
Programmeren, photoshop/videobewerken, tekstverwerking.
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Photoshop, Illustrator, Adobe Premiere pro, After Effects, Splintercell Blacklist, GTA V en Fifa16 (games is geen harde eis)
Wat is je budget?
Ongeveer 1100-1200
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Laptop moet mee naar school/werk.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Asus goede ervaring mee. Huidige laptop N56VZ-S4044V (i7, 8GB, GT650 - 2GB) wil graag een gelijkwaardig of beter presentaties. Het toetsenbord van deze is fijn typen, ik heb wel graag een laptop met prettige toetsenbord.
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
pricewatch: Asus ROG GL552VW-CN108T - maar lijkt moeilijk leverbaar.
De asus N552 spreekt mij ook aan maar deze zijn nog niet leverbaar, is het zinvol om hier op te wachten?
- Sta open voor alternatieven
- SSD is niet nodig beschik zelf over een SSD.
- Fijn toetsenbord
- nummeriek toetsenbord
- 15,6 inch
- 8GB of meer
- max gewicht 2,7kg.
- goede/betrouwbare wifi kaart
- Goed scherm - coating mat
- stevig schanieren etc.
Programmeren, photoshop/videobewerken, tekstverwerking.
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Photoshop, Illustrator, Adobe Premiere pro, After Effects, Splintercell Blacklist, GTA V en Fifa16 (games is geen harde eis)
Wat is je budget?
Ongeveer 1100-1200
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Laptop moet mee naar school/werk.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Asus goede ervaring mee. Huidige laptop N56VZ-S4044V (i7, 8GB, GT650 - 2GB) wil graag een gelijkwaardig of beter presentaties. Het toetsenbord van deze is fijn typen, ik heb wel graag een laptop met prettige toetsenbord.
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
pricewatch: Asus ROG GL552VW-CN108T - maar lijkt moeilijk leverbaar.
De asus N552 spreekt mij ook aan maar deze zijn nog niet leverbaar, is het zinvol om hier op te wachten?
- Sta open voor alternatieven
- SSD is niet nodig beschik zelf over een SSD.
- Fijn toetsenbord
- nummeriek toetsenbord
- 15,6 inch
- 8GB of meer
- max gewicht 2,7kg.
- goede/betrouwbare wifi kaart
- Goed scherm - coating mat
- stevig schanieren etc.
[ Voor 5% gewijzigd door xtaix op 03-11-2015 13:46 ]