Beste,
Alvast bedankt om dit even te lezen en uw mening te geven. Ik wil namelijk een nieuwe computer kopen. Mijne is reeds 5 jaar oud en het is tijd voor een nieuwe. Ik zou ergens in december mijn nieuwe beest kopen
(met mijn eindejaarspremie) Ik ken niet zoveel van computers maar kan er mijn weg toch in vinden. En zou het graag allemaal zelf doen, met wat hulp van het internet.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik game vooral (GTA5, Battlefront, ARK & Fallout 4) kortom alle nieuwste games. Ik zou alles op ultra willen spelen. Overclocken hoeft niet? (zolang alles goed & rap gaat ben ik content)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum 850 EUR a 900 EUR (zeker niet hoger), inclusief vervoerskosten enzo,
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Schermen heb ik al, toetsenbord en muis ook van ROCCAT. Ook heb ik al 2 TB HDD & 250 EVO SAMSUNG SSD
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie wenslijst. Ik heb gemiddelde prijzen genomen. Ik weet niet als alles compatibel is met elkaar. Ik heb vergeleken en gedaan en normaal (met mijn gelimiteerde kennis) zou alles moeten samenwerken.
Ga je overklokken?
Ik ben tevreden als alles snel & vlekkeloos gaat. Dus weet ik niet dat overclocken moet?
Wat verwacht je van ons?
Graag jullie meningen zodat ik misschien eventueel dingen kan aanpassen. Zodat mijn pc het LANGST meegaat
of suggesties zijn altijd welkom. Ook hoop ik dat mijn video kaart alles aankan voor de komende 2 jaren
Ook hoor ik soms dat 8 G beter is dan 16 G ivm bandbreedte? Of heeft dit te maken met het aantal latjes?
Alvast dank om dit even te lezen en eventueel mening te geven
Met vriendelijke groet
Henk
Alvast bedankt om dit even te lezen en uw mening te geven. Ik wil namelijk een nieuwe computer kopen. Mijne is reeds 5 jaar oud en het is tijd voor een nieuwe. Ik zou ergens in december mijn nieuwe beest kopen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik game vooral (GTA5, Battlefront, ARK & Fallout 4) kortom alle nieuwste games. Ik zou alles op ultra willen spelen. Overclocken hoeft niet? (zolang alles goed & rap gaat ben ik content)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum 850 EUR a 900 EUR (zeker niet hoger), inclusief vervoerskosten enzo,
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Schermen heb ik al, toetsenbord en muis ook van ROCCAT. Ook heb ik al 2 TB HDD & 250 EVO SAMSUNG SSD
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie wenslijst. Ik heb gemiddelde prijzen genomen. Ik weet niet als alles compatibel is met elkaar. Ik heb vergeleken en gedaan en normaal (met mijn gelimiteerde kennis) zou alles moeten samenwerken.
Ga je overklokken?
Ik ben tevreden als alles snel & vlekkeloos gaat. Dus weet ik niet dat overclocken moet?
Wat verwacht je van ons?
Graag jullie meningen zodat ik misschien eventueel dingen kan aanpassen. Zodat mijn pc het LANGST meegaat
Alvast dank om dit even te lezen en eventueel mening te geven
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 178,50 | € 178,50 |
| 1 | MSI B85-G41 PC Mate | € 70,- | € 70,- |
| 1 | Sapphire Radeon R9 380 4GB Nitro | € 222,45 | € 222,45 |
| 1 | Corsair Carbide SPEC-02 Red LED | € 62,90 | € 62,90 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2666C16 | € 101,49 | € 101,49 |
| 1 | Cooler Master V550 Semi-Modular | € 84,50 | € 84,50 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 88,- | € 88,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 807,84 | |
Met vriendelijke groet
Henk