Ik zoek een?
Tablet ter vervanging van een iPod touch.
Wat is je budget?
Max €350
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Het apparaat moet mijn 3-jaar oude iPod touch 4 vervangen. Een van de doelen is om muziek via Spotify te streamen, verder het normale "browse" werk. Afspelen van muziek gaat via een docking station
Wat heb je zelf al gevonden?
Samsung Galaxy tab S2 8"
Welke vragen heb je hier nog over?
Het viel me tegen hoe snel Spotify niet meer goed functioneerde op de iPod. Deze kan nieuwere iOS-versies niet meer draaien, maar de laatste versies van Spotify voor de iPod werken niet goed op de huidige versie. Ik wel een apparaat dat de komende jaren in elk geval Spotify nog probleemloos kan draaien.
Tablet ter vervanging van een iPod touch.
Wat is je budget?
Max €350
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Het apparaat moet mijn 3-jaar oude iPod touch 4 vervangen. Een van de doelen is om muziek via Spotify te streamen, verder het normale "browse" werk. Afspelen van muziek gaat via een docking station
Wat heb je zelf al gevonden?
Samsung Galaxy tab S2 8"
Welke vragen heb je hier nog over?
Het viel me tegen hoe snel Spotify niet meer goed functioneerde op de iPod. Deze kan nieuwere iOS-versies niet meer draaien, maar de laatste versies van Spotify voor de iPod werken niet goed op de huidige versie. Ik wel een apparaat dat de komende jaren in elk geval Spotify nog probleemloos kan draaien.
[ Voor 6% gewijzigd door _Peter2_ op 03-11-2015 10:52 ]
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux