Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:02

Wish

ingwell

Topicstarter
EDIT: Fixed....

Naar aanleiding van deze post heb ik een Holux M-1200E besteld en ontvangen.

Afgelopen weekend meegenomen op de fiets en vandaag heb ik geprobeerd het ding uit te lezen op mijn Windows 10 machine. Maar op de een of andere manier blijft hij hardnekkig weigeren om de logger uit te kunnen lezen. Het programma wat ik gebruik is de meest recente versie (2.6) van Holux EZTour for logger. Bij het proberen te lezen van de logger krijg ik de foutmelding: "Failed to connect GPS Module".

Na wat google werk lijkt dit te komen door een verkeerd of niet werkende USB driver voor dit ding en ik kom er maar niet doorheen. Op de site staat bijzonder weinig te vinden (ook hun wiki biedt geen soelaas). Ik heb geprobeerd hun W7 USB drivers te downloaden, maar als ik die probeer te installeren (context-menu -> install) mekkert Win 10 dat ze niet digitally signed zijn.

Iemand enig idee wat ik verkeerd doe of hoe ik bijvoorbeeld de installatie van die drivers kan forceren?

---
EDIT: alle HOLUX meuk nog een keer verwijderd van de machine, CCleaner gedraaid en daarna nog een keer de 2.6 Versie gedraaid. Nu werkt het wel.

[ Voor 7% gewijzigd door Wish op 03-11-2015 18:41 . Reden: Opgelost ]

No drama