Toshiba L50-C vervelende fan

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aminam
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-09 12:10
Ik heb na het lezen van de laptop best buy guide de toshiba l50-c 18t aangeschaft en ben al meerdere irritatiepunten tegengekomen. Waar ik nu over struikel is dat de fan werkelijk continu opspint, en als je weet wat voor irritant geluid hij maakt snap je dat het heel vervelend is.

Nu heb ik de bios al geupdate van 1.10 naar 5.10 maar dat heeft niet veel geholpen, achtergrond processen na start zijn 72 dus dat zal het niet zijn. Ik ben toen de temperaturen gaan meten (fan spint ergens door op) en het blijkt nu dat de core temperaturen letterlijk 20 graden de lucht in knallen zodra ik ook maar iets doe!
En daarmee bedoel ik chroom opstarten of pdf bestandjes openen.

l50tempspikes

Zou het nodig zijn om de koeler te repasten? Aangezien het nog een splinternieuwe laptop is wordt ik daar niet heel vrolijk van natuurlijk.

B550 | R7 5800x3d | RX6950XT | Formd T1 | AW3423DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:31
heb je al contact op genomen met de winkel dan wel fabrikant over dit probleem en dat je eigenlijk helemaal niet tevreden bent over het product? ik weet niet hoelang je het product hebt. maar klinkt als enkele weken max.

er is heel veel mogelijk als je maar rustig en klam je probleem uitlegt.

[ Voor 14% gewijzigd door loki504 op 03-11-2015 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aminam
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-09 12:10
loki504 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 11:11:
heb je al contact op genomen met de winkel dan wel fabrikant over dit probleem en dat je eigenlijk helemaal niet tevreden bent over het product? ik weet niet hoelang je het product hebt. maar klinkt als enkele weken max.

er is heel veel mogelijk als je maar rustig en klam je probleem uitlegt.
nou het grappige is dat ik mijn vorige l50-c ook al teruggestuurd had omdat het toetsenbord kapot was. :S Ik probeer de fan problemen zelf op te lossen omdat ik deze week tentamens heb waarbij ik de laptop nodig ben,ik ben bang dat ik klachten krijg van andere studenten omdat mijn laptop de hele tijd lawaai maakt.

En ja misschien is het wel het meest voor de hand liggend dat ik hem terug stuur en om ruil voor een andere laptop maar ik kon er nog niet veel vinden die gelijkwaardig waren en die me aan stonden. :S

B550 | R7 5800x3d | RX6950XT | Formd T1 | AW3423DW