Toon posts:

ADSL Leiderdorp

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Laatste week is verbinding KUT, downen instabiel, browsen gaat traag helft van pagina laatdt in, UPSTREAM is instabiel (4-6KB)

Begin van de week 10MB file van FTP server van XS4all met 12KB/sec

Gisternacht als klap op de vuurpijl, 80-90& package loss naar XS4all met een ping van 16500ms!!! of terwijl 16,5 seconde.

De hele week is ping naar XS4all en andere servers hoog met daarbij package loss.

Ik heb met KPN contact gehad. Iedereen die ADSl heeft bij xs4all moet dit verhaal wat ik net zei maar op zijn eigen manier ZO SNEL mogelijk doorbellen op 0800 69787326 ( in het menu eerst optie 4 dan optie 1)

Regio Leiderdor/Leiden hebben dezelfde router.

Verwijderd

Topicstarter
Was ik nog vergeten te vermelden. Ik heb een BASIC ABBO bij XS4ALL. Het gebeurt wel vaker bij ADSL dat mensen met een basic abbo problemen terwijl mensen met een fast abbo nergens last van hebben. Het kan ook te maken hebben op welk segment je zit.

Al met al heb ik nog steeds een klote verbinding.

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 11:57

Sick Nick

Drop the top!

En wat is het nut hiervan :?
Ik ga toch ook geen topic openen als Chello weer eens kut is (hoewel dat weinig voorkomt hier)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 19 juni 2001 23:31 schreef Sick_Nick het volgende:
En wat is het nut hiervan :?
Ik ga toch ook geen topic openen als Chello weer eens kut is (hoewel dat weinig voorkomt hier)
Ik heb deze topic geopend omdat er wel vaker problemen zijn met ADSL (XS4ALL).
Ik bedoel, je betaald toch aardig wat centjes voor een ADSL verbinding.

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

Ja, je betaalt nu minder dan ik voor chello. En wat dan nog, als het niet werkt merk je dat zelf toch wel. Hier help je mensen niet mee hoor, zo raak je alleen je eigen frustratie kwijt.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 19 juni 2001 23:38 schreef Sick_Nick het volgende:
Ja, je betaalt nu minder dan ik voor chello. En wat dan nog, als het niet werkt merk je dat zelf toch wel. Hier help je mensen niet mee hoor, zo raak je alleen je eigen frustratie kwijt.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 19 juni 2001 23:38 schreef Sick_Nick het volgende:
Ik hoop alleen dat meerdere mensen reageren die hetzelfde probleem ondervinden over het algemeen met ADSl of in combinatie met XS4ALL.

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

En dan, dan weet je dat er meer mensen zijn met problemen. Dat is algemeen bekend dat ADSL niet altijd lekker loopt. Dan kan je het nog niet oplossen.
Sorry dat ik zo negatief overkom maar hier bereik je niks mee. Het is lullig voor je dat het niet werkt maar daar blijft het toch bij.
Pagina: 1