Ik zit zelf te twijfelen tussen een aantal mainboarden voor de 700E om mee over te clocken teweten: Abit BE6-2, de Abit SE6 en de Asus CUSL2. Welke moet ik nemen voor de beste performance en stabiliteit en wara kan ik deze het best aanschaffen. By the way, is het een goed idee om een 700E te nemen?
Verwijderd
Go for CUSL2! VET bordje! I ga binnenkort (upgraden)... van K7 naar P3...
en dat wordt een P3 700E en CUSL2... hehehe plus Mushkin geheugen! I can smell 900 Mhz... maybe 1 GIG!
en dat wordt een P3 700E en CUSL2... hehehe plus Mushkin geheugen! I can smell 900 Mhz... maybe 1 GIG!
Ik heb er hier een draaien op een P3B-F. loopt super stabiel en snel op 933. kan misschien nog wel iets hoger maar zo loopt ie stabiel. maar dan hebbie nog een BX chipset dus kan je waarschijnlijk beter gaan voor de 815 bordjes!
Ik heb een MSI MS6163PRO en ben er tevreden mee.
CPU Plug and play III is zeker errug makkelijk ,je hoeft je kast niet eens open te maken om over te clocken
CPU Plug and play III is zeker errug makkelijk ,je hoeft je kast niet eens open te maken om over te clocken
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
Ik heb een p3-700 Slot1 CBO stepping + Golden Orb met een Asus P3V4X (Via Apollo Pro A), loopt stabiel op 1008 MHZ
met 1,70 volt. Verder ben ik nog niet gegaan, de Asus P3V4X is zeker een goede keuze dit moederbord is bij www.anandtech.com 2 x het beste uit de test gekomen.
Dennis
Dennis
Pagina: 1