Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Mozilla Thunderbird werkt voor geen meter meer.

Pagina: 1
Acties:

• Khitha
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-08 21:56
Hallo,

Ik heb geen idee waar het aan ligt maar sinds vanmiddag werkt Thunderbird zo slecht dat ik bv op geen enkele manier een nieuw bericht kan opstellen. Met de linker muisknop gebeurt niks, met de rechter krijg ik de optie "aanpassen" die als ik er op klik ook niks doet. Ook met het menu rechtsboven in de balk kan ik niks. |:(

Hierbij valt het feit dat ik mijn postvak in met de rechter muisknop in een ander tabblad moet openen om mijn mails te lezen lichtelijk in het niet, dit geld ook voor de map verzonden.

Graag jullie hulp in deze, helaas kun je die gasten van thunderbird niet even bellen 8)7 .

• vdstaak
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 18-11 11:41
Al eens een herstart gedaan van thunderbird? En van je PC? Werkt de rest wel gewoon prima?

• Khitha
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-08 21:56
Hoi,

Ja beiden, alles gedaan behalve Thunderbird verwijderen en herinstalleren. Ik zit op windows 7 64 bit. Als iemand een makkelijke manier weet om de mails veilig te backuppen en opnieuw terug te zetten dan ga ik hem verwijderen en opnieuw installeren. De vorige keer dat ik dat probeerde ben ik er 3 dagen mee bezig geweest 8)7 , zal zeker aan mij liggen ;)

Alvast hartelijk dank voor het meedenken.

• emnich
  • Registratie: November 2012
  • Niet online

emnich

kom je hier vaker?

Gewoon even een kopie maken van je profile folder, die kan je daarna gewoon weer terug zetten en/of openen.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-11 22:06

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Als je TB verwijdert blijft je gebruikersdata (email en instellingen) gewoon bewaart. Je kan dus zonder vrees 'm opnieuw installeren. Werkt 't dan nog niet lekker, neem dan eens een nieuw profiel of je maakt een nieuwe gebruiker aan op je systeem en test het daar mee, met een test mail account oid dat imap ondersteund, zodat je geen mail verliest.

Commandline FTW | Tweakt met mate