Situatie
Momenteel ben ik een 20 jarige student die in Delft studeert. Ik blijf daar sowieso nog anderhalf jaar studeren, wat ik daarna ga doen weet ik nog niet precies. Mogelijk ga ik naar Leiden of blijf ik in Delft. In ieder geval woon ik nu bij mijn ouders, iets wat op korte termijn moet veranderen. Echter blijf ik dus nog wel een kamer houden in het huis van mijn ouders.
De kamer
In het huis van mijn ouders heb ik een kamer met de afmetingen: 347x255 en een klein (oninteressant) gedeelte van 95x105.

Het raam staat op het zuid-oosten gericht.
Inventaris
Momenteel beschik ik over de volgende meubels/onderdelen die ik mee wil nemen:
Bed (205x95)
ladekast (48x48x132) Wordt mogelijk vervangen
Bureaustoel
pricewatch: Fractal Design Define R4 Pearl Black - Window
Een http://tweakers.net/product/316683/dell-ultrasharp-u2713hm/ en pricewatch: LG 24MP47HQ Zwart
5m ledstrip
Een pricewatch: Philips 32PFL8404H Wordt mogelijk vervangen
Ikea vishult brooklyn bridge canvas achtig poster
Wordt mogelijk vervangen
Bijkopen
Een hoekbureau van normaal formaat, waarop ik kan studeren
Een nieuwe kledingkast
Wat andere kleine meubeltjes
Ik ben op zoek naar
Een strakke moderne kamer voor een jonge student. De kans dat hier vrouwelijk schoon blijft slapen, schat ik zeer klein, dus een tweepersoonsbed is niet nodig. Wel zal ik hier regelmatig een vriendin van mij ontvangen om te "chillen", de kamer moet daar dus wel geschikt voor zijn.
Verder wil ik het liefst alles zo goedkoop mogelijk houden, het hoekbureau kan bijvoorbeeld van Marktplaats of bva-auctions gehaald worden.
Ik wil graag dat de ledstrip in mijn kamer wordt verwerkt. Dat vind ik namelijk wel een gaaf effect hebben. Mogelijk komt deze dan op het plafond te schijnen of op de vloer
Mijn vragen:
Momenteel ben ik een 20 jarige student die in Delft studeert. Ik blijf daar sowieso nog anderhalf jaar studeren, wat ik daarna ga doen weet ik nog niet precies. Mogelijk ga ik naar Leiden of blijf ik in Delft. In ieder geval woon ik nu bij mijn ouders, iets wat op korte termijn moet veranderen. Echter blijf ik dus nog wel een kamer houden in het huis van mijn ouders.
De kamer
In het huis van mijn ouders heb ik een kamer met de afmetingen: 347x255 en een klein (oninteressant) gedeelte van 95x105.

Het raam staat op het zuid-oosten gericht.
Inventaris
Momenteel beschik ik over de volgende meubels/onderdelen die ik mee wil nemen:
Bed (205x95)
ladekast (48x48x132) Wordt mogelijk vervangen
Bureaustoel
pricewatch: Fractal Design Define R4 Pearl Black - Window
Een http://tweakers.net/product/316683/dell-ultrasharp-u2713hm/ en pricewatch: LG 24MP47HQ Zwart
5m ledstrip
Een pricewatch: Philips 32PFL8404H Wordt mogelijk vervangen
Ikea vishult brooklyn bridge canvas achtig poster
Bijkopen
Een hoekbureau van normaal formaat, waarop ik kan studeren
Een nieuwe kledingkast
Wat andere kleine meubeltjes
Ik ben op zoek naar
Een strakke moderne kamer voor een jonge student. De kans dat hier vrouwelijk schoon blijft slapen, schat ik zeer klein, dus een tweepersoonsbed is niet nodig. Wel zal ik hier regelmatig een vriendin van mij ontvangen om te "chillen", de kamer moet daar dus wel geschikt voor zijn.
Verder wil ik het liefst alles zo goedkoop mogelijk houden, het hoekbureau kan bijvoorbeeld van Marktplaats of bva-auctions gehaald worden.
Ik wil graag dat de ledstrip in mijn kamer wordt verwerkt. Dat vind ik namelijk wel een gaaf effect hebben. Mogelijk komt deze dan op het plafond te schijnen of op de vloer
Mijn vragen:
- Hoe kan ik het beste mijn bed en bureau in mijn kamer plaatsen? Tegen mijn ouders hun kamer aan? Maar waar moet mijn TV dan staan/hangen? Ik wil namelijk graag vanuit mijn bed TV kunnen kijken.
- Hoe zouden jullie de kamer indelen?