Ik ga weer een nieuwe PC voor een vriend bouwen, en het leek me leuk om een skylake build te maken i.v.m. eventuele later upgrades.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Van alles, maar voornamelijk gamen. De spellen zijn niet zo zwaar, o.a. Europa Universalis 4, Civ 5, Hearts of Iron, Gmod etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De maximale prijs is €650, er moet ook nog een monitor aangeschaft worden (als iemand een mooie 1080p monitor weet laat het dan vooral weten!)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niets bijzonders
Ga je overklokken?
Nee, voorlopig niet.
Wat verwacht je van ons?
Wat vinden jullie van mijn build? Tips? Het is mijn 3e build maar je kan altijd nog iets leren
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Van alles, maar voornamelijk gamen. De spellen zijn niet zo zwaar, o.a. Europa Universalis 4, Civ 5, Hearts of Iron, Gmod etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De maximale prijs is €650, er moet ook nog een monitor aangeschaft worden (als iemand een mooie 1080p monitor weet laat het dan vooral weten!)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i3 6100 Boxed | € 126,- | € 126,- |
| 1 | Gigabyte GA-H110M-S2H | € 57,95 | € 57,95 |
| 1 | MSI Radeon R9 380 2GD5T OC | € 182,95 | € 182,95 |
| 1 | Sharkoon VS4-S | € 25,95 | € 25,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | € 51,95 | € 51,95 |
| 1 | Antec VPF Series 550W | € 60,- | € 60,- |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 88,45 | € 88,45 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 593,25 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niets bijzonders
Ga je overklokken?
Nee, voorlopig niet.
Wat verwacht je van ons?
Wat vinden jullie van mijn build? Tips? Het is mijn 3e build maar je kan altijd nog iets leren