Toon posts:

dvd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Pioneer DV-340 DVD speler. Is regiovrij en RCE proof. Het probleem is dat de speler niet altijd in een keer een DVD wilt inlezen. Er staat op het display van de speler loading DVD en soms stopt ie daarna. Na een paar flink op de play knop te meppen leests plotseling de DVD wel in. Dit is zowel bij regio 1 als regio 2 DVD's. Kan dit misschien met de gevoeligheid te maken hebben van de laser. Soms wilt het wel eens gebeuren dat bij selectie in het menu zomaar de DVD stopt. Het kan natuurlijk zijn dat ie op een punt terecht waar net een krasje zit of iets anders.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:20

JvS

Ik heb hem zelf ook

Gevalletje: gare DVD speler. ga eens terug naar de winkel en leg het ze voor.

Hier kan nieman een oplossing voor je voor bedenken.

Tenzij je hem open wil gaan maken ofzo, maar het lijkt me dat je daar geen zin in hebt, toch?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Ik zou hem ook niet openmaken, nu heb je nog garantie als het goed is, zogauw ie open is geweest niet meer...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ergens gelezen dat het ook te maken hebben met een wat oudere firmware.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:20

JvS

Ik heb hem zelf ook

dan ben je net zo hard je garantie kwijt, en voor zover ik het weet kan je een pioneer niet "firmware" upgraden.

(gek, iets zegt me dat ik dit al eerder aan je verteld heb, volgens mij heb ik toen de zin: "if it ain't broke don't fix is" gebruikt).

Breng dat ding lekker terug, en als het een gestolen apparaat is heb je dus gewoon dikke pech.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10-2024

cool0

Sorry maar als je je firmware upgrade en het gaat mis dan heb je gewoon garantie hoor!

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Pagina: 1