Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• ralph9994
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-04 19:03
Ik zoek een?
Opvolger voor mijn Nexus 5.

Wat is je budget?
max 250 euro icm een abonnement

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Netfilx,Youtube, Soundcloud, Facebook, foto's. Alles behalve Gamen eigenlijk

Wat heb je zelf al gevonden?
Geb gekeken naar de Nexus 5x Alleen is de prijsn een beetje aan de hoge kant met wat je er voor krijgt.Ook heb ik gekeken naar de Xperia Z5 Compact. Alleen vind ik de batterijduur slecht met wat uit de tests is gebleken

Welke vragen heb je hier nog over?
NFC is een must. En een grote accu. resolutie minimaal full HD. microsd kaart is optioneel

[ Voor 17% gewijzigd door ralph9994 op 02-11-2015 17:30 ]

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:11
Wat heb je zelf al gevonden?

• mobstaa
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Bezwaar op een "China phone"? Daar vallen er wel een aantal onder die beschikken over NFC, grote accu, FHD en micro sd slot.

Daarnaast is niet duidelijk of je buiten bovenstaande nog meer eisen hebt, is bijvoorbeeld een telefoon met schermgrootte van 6" ook goed?

Nefit EnviLine 7400I AW 7 | Nefit HR 300 liter boiler | Nefit 50 liter buffervat | Nefit Moduline 1010H thermostaat | Buderus pomp | Home Assistant | BBQKees | Itho HRU 300R | Tibber

• ralph9994
ah zoo.

Ik zit nu gewoon te kijken naar bijvoorbeeld een nexus 5x, Xperia Z5c, of de one plus X. IS het allemaal net niet. JA de nexus 5x wel maar die is 100 euro te duur als dat ie waard is. Ok ziet die moto x force er interresant uit kwa specs. Maar die is toch buiten mijn budget.

heb geen bezwaar tegen china phones. mits de juiste 4g banden ondersteund worden.
Heb laatst een galaxy note 2 in men handen gehad. Die vond ik toch te breed voor mijn smaak. minder dan 6 inch denk ik wel. schermformaat van de nexus 6p max denk ik. Maar dan moet ik toch eerst even z'n toestel vast hebben gehouden

• Kaalus
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Nexus 6 niet wat? Relatief goedkoop nu sinds de 5X en de 6P uit zijn. Heeft NFC, QI, en een behoorlijk grote accu. Ook zal die waarschijnlijk nog wat langer updates krijgen. Enige nadeel is dat ie 6" is, maar als je daar aan kunt wennen is het een erg fijn toestel :)

• ralph9994
Ja ik denk dat 6inch toch net even iets te groot is. Nexus 6P (als ie net aanvoelt als een 5,5 inch zoals gezegd word) IS echt het maximale hoe groot ik wil gaan.
Pagina: 1