Je koopt hem zonder geluisterd te hebben? Nah.
De 580 schijnt beter te zijn dan de 590, maar ik kan je de HD590 in ieder geval absoluut niet aanraden. Voor het geld een kwaliteit die ver onder de maat is.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Het is een heel groot verschil hoor, ik ben voor mijn HD580 bij Vogelzang geweest, en ik heb op jouw afraden ook es naar de HD590 geluisterd, slechte sound jah, maar ik heb het sowieso al niet echt op open headphones.Op dinsdag 19 juni 2001 23:09 schreef Exirion het volgende:
De 580 schijnt beter te zijn dan de 590, maar ik kan je de HD590 in ieder geval absoluut niet aanraden. Voor het geld een kwaliteit die ver onder de maat is.
LOKALE HIFIBOER!Op dinsdag 19 juni 2001 23:33 schreef victoryonline het volgende:
Waar kan ik hem kopen?
Fun while it lasted: World Community Grid!
Verwijderd
Er bestaan ook offline winkels enzoOp dinsdag 19 juni 2001 23:33 schreef victoryonline het volgende:
Waar kan ik hem kopen?
WAAR DAN?
sorry
ik zit ook tijdje na te denken om deze koptelefoon te kopen. Gewoon op de gok dit keer. De koptelefoon schijnt super goed te zijn, en ik geloof iedereen daar gewoon op
Maar waar zijn die dingen te koop?
sorry
ik zit ook tijdje na te denken om deze koptelefoon te kopen. Gewoon op de gok dit keer. De koptelefoon schijnt super goed te zijn, en ik geloof iedereen daar gewoon op
Maar waar zijn die dingen te koop?
Telefonisch bestellen bij Correct te Rotterdam bijvoorbeeld? Volgende dag in huis. (zo heb ik het gedaan, maar ff luisteren voordat je koopt kan natuurlijk geen kwaad)
Maar de HD580 is echt
Maar de HD580 is echt
Jan Meier audio
Voor deze hoofdtelefoon heb je ook een hoofdtelefoonversterker nodig, anders haal je niet uit wat erin zit. Wordt ook door deze zaak verkocht
Voor deze hoofdtelefoon heb je ook een hoofdtelefoonversterker nodig, anders haal je niet uit wat erin zit. Wordt ook door deze zaak verkocht
Verwijderd
[quote]Op dinsdag 19 juni 2001 22:51 schreef victoryonline het volgende:
Ben wel geintresseerd in de HD580...
Waar kan ik hem online kopen?
[goede morgen,een tip mocht jij ook wat adressen weten ik houd mij aanbevolen
vr gr
B Hopmanhobo hifi b.v.
Heer Hopman, ja wij sturen ook op, om dit voor u goedkoop te houden stellen wij voor om vooraf F.299,00 + Fl.20.00 verzendkosten over te maken op Rabo Leusden 38.39.30.391.
Als het bedrag op onze rekening is bijgeschreven sturen wij u de
Sennheiser HD-580 direct toe.
Voor eventuele verdere vragen 023-5324093.
Tot ziens.
H. van Hooff
Hobo Hifi Haarlem
oude groenmarkt 26-28 2011 HL HAARLEM
Ben wel geintresseerd in de HD580...
Waar kan ik hem online kopen?
[goede morgen,een tip mocht jij ook wat adressen weten ik houd mij aanbevolen
vr gr
B Hopmanhobo hifi b.v.
Heer Hopman, ja wij sturen ook op, om dit voor u goedkoop te houden stellen wij voor om vooraf F.299,00 + Fl.20.00 verzendkosten over te maken op Rabo Leusden 38.39.30.391.
Als het bedrag op onze rekening is bijgeschreven sturen wij u de
Sennheiser HD-580 direct toe.
Voor eventuele verdere vragen 023-5324093.
Tot ziens.
H. van Hooff
Hobo Hifi Haarlem
oude groenmarkt 26-28 2011 HL HAARLEM
Pagina: 1