Ik heb een Panasonic TX-50AS650E televisie en een Pioneer VSX-528-S receiver beide met CEC. Dat gebruik in sinds de Apple TV 4 weer: superhandig. Maar ik heb één probleem: als de TV aan gaat, gaat de versterker uit. Altijd. Dus ook als ik de Apple TV aan doe (dan gaat de TV en de versterker aan), dan gaat de versterker weer uit als de TV "echt" aan is.
Pioneer wijst naar Panasonic en jaja Panasonic naar Pioneer. Panasonic raadt aan om het probleem verder op te lossen om CEC uit te zetten
Hoe regel ik dat de versterker gewoon aan gaat en blijft? Desnoods alleen als de Apple TV aan gaat (dat die beide apparaten aanzet, in plaats van de TV de versterker). Maar hoe? En waar gaat dit fout?
Pioneer wijst naar Panasonic en jaja Panasonic naar Pioneer. Panasonic raadt aan om het probleem verder op te lossen om CEC uit te zetten

Hoe regel ik dat de versterker gewoon aan gaat en blijft? Desnoods alleen als de Apple TV aan gaat (dat die beide apparaten aanzet, in plaats van de TV de versterker). Maar hoe? En waar gaat dit fout?
[ Voor 9% gewijzigd door iAR op 02-11-2015 14:05 ]