Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er mee gamen, streamen en mijn vrouw doet aan video en foto bewerking
De games die ik speel zijn DayZ (mede daarom heb ik ook de i7 genomen aangezien die baat heeft bij een goede cpu), BF4, Starwars BF, Wow, Diablo3, Shadow of mordor, Fallout4, GTAV dat soort games zeg maar. En mijn vrouw gebruikt haar software voor de video/foto bewerking
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb niet echt een budget, Dat wil niet zeggen dat het maar €5000 moet kosten maar het hoeft ook niet bij €1000 te blijven. Ik ben me ook bewust van de computer wereld waarin iets wat je nu koopt oer een jaar ingehaald zal zijn bij veel onderdelen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
yep hieronder het lijstje wat ik mee wil nemen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zoals je kan zien heb ik al een videokaart die ik volgend jaar wil upgraden, Verder heb ik een volledige computer nodig
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik vind Asus mooie producten hebben en verder wil ik een intel cpu
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ik hoop hiermee een stil systeem te hebben samengesteld. Stilte is voor mij wel belangrijk aangezien de pc in de woonkamer staat. En ik wil graag een volledig modulaire voeding zodat ik het mooi kan inbouwen.
Ga je overklokken?
Ja deze optie wil ik zeer zeker open houden. Daarom ook voor de K versie gekozen
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop wat meer info te krijgen over de voeding, is deze goed of kan ik toch beter voor een duurdere/andere voeding kijken? Daarbij in acht genomen dat hij modulair moet zijn. Is deze CPU koeler goed of kan ik toch beter voor de 2015 gaan? Deze is iets van €20 duurder maar als ik de reviews zo bekijk is dit model ook goed gereviewed. Is het geheugen ook goed voor dit systeem? Ik wil graag nu 16 GB. Of kan ik toch veel beter gaan voor een hoger geclocked geheugen?
Dit is het systeem wat ik nu bij elkaar heb gepakt:
alvast bedankt voor jullie hulp!
Ik wil er mee gamen, streamen en mijn vrouw doet aan video en foto bewerking
De games die ik speel zijn DayZ (mede daarom heb ik ook de i7 genomen aangezien die baat heeft bij een goede cpu), BF4, Starwars BF, Wow, Diablo3, Shadow of mordor, Fallout4, GTAV dat soort games zeg maar. En mijn vrouw gebruikt haar software voor de video/foto bewerking
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb niet echt een budget, Dat wil niet zeggen dat het maar €5000 moet kosten maar het hoeft ook niet bij €1000 te blijven. Ik ben me ook bewust van de computer wereld waarin iets wat je nu koopt oer een jaar ingehaald zal zijn bij veel onderdelen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
yep hieronder het lijstje wat ik mee wil nemen
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | EVGA GeForce GTX 980 4GB Superclocked ACX 2.0 | € 521,99 | € 521,99 |
| 1 | Asus Republic Of Gamers Swift PG278Q Zwart | € 677,- | € 677,- |
| 1 | Logitech G910 Orion Spark RGB (Qwerty) | € 149,- | € 149,- |
| 1 | Logitech G502 Proteus Core Tunable Gaming Mouse | € 64,95 | € 64,95 |
| 1 | Astro A50 Wireless | € 299,- | € 299,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.711,94 | |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zoals je kan zien heb ik al een videokaart die ik volgend jaar wil upgraden, Verder heb ik een volledige computer nodig
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik vind Asus mooie producten hebben en verder wil ik een intel cpu
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ik hoop hiermee een stil systeem te hebben samengesteld. Stilte is voor mij wel belangrijk aangezien de pc in de woonkamer staat. En ik wil graag een volledig modulaire voeding zodat ik het mooi kan inbouwen.
Ga je overklokken?
Ja deze optie wil ik zeer zeker open houden. Daarom ook voor de K versie gekozen
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop wat meer info te krijgen over de voeding, is deze goed of kan ik toch beter voor een duurdere/andere voeding kijken? Daarbij in acht genomen dat hij modulair moet zijn. Is deze CPU koeler goed of kan ik toch beter voor de 2015 gaan? Deze is iets van €20 duurder maar als ik de reviews zo bekijk is dit model ook goed gereviewed. Is het geheugen ook goed voor dit systeem? Ik wil graag nu 16 GB. Of kan ik toch veel beter gaan voor een hoger geclocked geheugen?
Dit is het systeem wat ik nu bij elkaar heb gepakt:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7 6700K Boxed | € 385,89 | € 385,89 |
| 1 | Asus Z170 PRO GAMING | € 145,95 | € 145,95 |
| 1 | Fractal Design Define R5 Zwart | € 104,95 | € 104,95 |
| 1 | Microsoft Windows 8.1 Pro NL OEM 64bit | € 39,80 | € 39,80 |
| 1 | Noctua NH-D14 | € 62,95 | € 62,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/16 | € 97,95 | € 97,95 |
| 1 | Seasonic M12II Evo 520W | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Crucial BX100 500GB | € 154,95 | € 154,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.058,39 | |
alvast bedankt voor jullie hulp!