Toon posts:

Internet viel uit

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedenmiddag Tweakers, Ik had een vraagje toen ik vandaag mijn PC opstarten had ik geen internet. Ik had toen de router gereset maar dat had ook geen zin. Toen ging ik naar apparaat beheer en toen schakelde ik me LAN driver uit en toen deed ik hem weer aan en toen had ik weer internet.
Kan iemand mij vertellen waar door ik geen internet had?

Mvg Antho.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:20

Fiber

Beaches are for storming.

Helaas is mijn glazen bol kapot...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdstaak
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 30-09 08:56
De redenen kunnen legio zijn, van een IP adres dat niet goed werd vernieuwd tot een driver die een hickup had.

Volgende keer dat dit gebeurt even kijken wat je IP en dergelijke is met ipconfig /all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Fiber schreef op maandag 02 november 2015 @ 13:14:
Helaas is mijn glazen bol kapot...
Helaas haha.
vdstaak schreef op maandag 02 november 2015 @ 13:14:
De redenen kunnen legio zijn, van een IP adres dat niet goed werd vernieuwd tot een driver die een hickup had.

Volgende keer dat dit gebeurt even kijken wat je IP en dergelijke is met ipconfig /all.
Bedankt voor je reactie ik zal daar de volgende keer naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heijmenberg99
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 08-10 12:51
Dit is niet echt tweakers waardig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
Ach, hij is 15 en we zijn allemaal ergens begonnen ;) Niet dat ik het goed probeer te praten (toen ik 15 was, 10 jaar geleden, probeerde ik het eerst zelf uit te zoeken) maar zolang er niet elke dag zo'n topic verschijnt, lekker belangrijk ;)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Pagina: 1