Smilies & quotes niet klikbaar bij geen UBB-toolbar

Pagina: 1
Acties:

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:14

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Topicstarter
Ik heb @ https://gathering.tweakers.net/forum/preferences/ de optie "Editor toolbar uitschakelen" aanstaan, ik zie dus geen UBB-toolbar op het forum als ik een nieuw topic maak (insert_topic) , reactie edit (update_message) of een reactie plaats (insert_message).

Waarschijnlijk sinds de laatste iteratie, is het bij een verborgen UBB-toolbar niet meer mogelijk om een smiley of een quote (alleen bij *_message) door middel van een klik toe te voegen aan je post. Zodra ik de toolbar weer aanzet, zijn alle smilies en quotes weer klikbaar en komen ze in de editor.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik gok dat bij een uitgeschakelde toolbar ook de benodigde resources (die recentelijk zijn losgetrokken van het forum en de frontpage omdat die code grootendeels gedupliceerd was) niet meer worden ingeladen. Het inserten van smilies maakt ook gebruik van enkele methods van de toolbar.

Ik hink hier even op twee gedachten; ik vraag me namelijk af wat de meerwaarde is van het uitschakelen van de toolbar, en hoe vaak dat ueberhaupt gebruikt wordt. De meest eenvoudige oplossing is namelijk het verwijderen van die optie...

Intentionally left blank