Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dojitsu
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 12-10 20:19
Hoi iedereen,

Ik heb een panasonic cx720 en ik wil graag weten welke bril ik moet nemen voor dit model. Ik heb wat info proberen te zoeken maar ik kan gewoon niets vinden over de compatibiliteit van deze brillen. Kan ik elke active panasonic bril gebruiken?
Ik zat naar de ty er3d5me en de er3d4me te kijken. Kan ik nu in deze tijd ook andere brillen van samsung gebruiken? Ook op deze site is het me niet gelukt om hier duidelijkheid over te vinden. Zal er vast wel ergens staan maar ik kom er niet uit.
Help?

Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:12
Ik denk "hoe moeilijk kan het zijn om daar iets over te vinden?", blijkbaar dus best moeilijk. In de tweakers review wordt ook geen antwoord gegeven, alleen dat je voor zo'n €40,- een actieve 3d-bril kan kopen.

Her en der lees ik dat er een Samsung-bril gebruikt wordt, maar hoe goed dat werkt?.. Bij een actieve bril is de communicatie belangrijk, dus daar kan de fabrikant mooi op inspelen. Volgens Panasonic is de er3d4me voor de 2012 viera lijn, dus kan me voorstellen dat die niet meer relevant is. Verrassend genoeg komt de er3d5me uit 2015, dus lijkt me die het meest geschikt voor een 2015 viera model. Over deze bril staat dan weer geen informatie op de Panasonic website 8)7

Je kunt 3 dingen doen;
- De bril kopen, testen en evt verkopen.
- Een winkel waar ze de bril verkopen aanschrijven/bezoeken en daar vragen.
- Panasonic een mail sturen.

Het is wel duidelijk dat 3D niet bovenaan de prioriteitenlijst staat bij Panasonic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dojitsu
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 12-10 20:19
Erg vreemd inderdaad dat hier niets over te vinden is. Ik ga panasonic morgen opbellen. Had ik zelf nog niet eens aan gedacht. Ik laat hier wel weten wat ze aan de lijn te zeggen hebben voor iedereen die ook benieuwd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:53
LA-384 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 20:22:
Her en der lees ik dat er een Samsung-bril gebruikt wordt, maar hoe goed dat werkt?.. Bij een actieve bril is de communicatie belangrijk, dus daar kan de fabrikant mooi op inspelen.
Er is toch de Full HD 3D initiative waar Samsung, Panasonic, Sony en Xpand 3D aan mee doen?

http://www.bigpicturebigs...ic-LG-or-Sony-3D-TV.shtml